عملیات اجرایی پست توزیع برق گناباد با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد

عملیات اجرایی پست فوق توزیع ۱۳۲ کیلوولتی برق گناباد روز پنجشنبه با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: رونق اقتصاد در خراسان رضوی در بخش‌های مختلف رویکرد مهم ما است و اگر این مساله سرعت گرفت بر معیشت و زندگی مردم تاثیر دارد و تحقق این امر نیازمند تامین زیرساخت‌های مناسب در بخش‌های برق رسانی و آبرسانی است.

یعقوبعلی نظری گفت: باید با خدمات مناسب و رفع مشکلات موجود مردم را امیدوار کنیم و نباید هیچ مشکلی برای تامین زیرساخت سرمایه گذاری‌ها در خراسان رضوی وجود داشته باشد.

او گفت: رونق اقتصادی و اشتغال باید محور توجه همه بخش‌ها و دست اندرکاران ذیربط قرار گیرد و مشکلات موجود با اتحاد و همدلی رفع شود.

کمبود برق از مشکلات مهم در فرآیند تولید در شهرستان گناباد است بطوری که برخی واحد‌های تولیدی در این زمینه با مشکل مواجه هستند.

 پست فوق توزیع نیروی برق گناباد به طول ۲۷ کیلومتر و با اعتبار اولیه هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال از محل منابع اعتباری شرکت‌های شهرک‌های صنعتی، توانیر و سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای رفع مشکل تامین برق صنایع گناباد طی یکسال احداث و راه اندازی می‌شود که با احداث آن مشکلات صنایع در تامین برق رفع شده و اعتبار تکمیل آن تا هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال هم افزایش خواهد یافت.

همچنین امروز با حضور استاندار خراسان رضوی ۶ طرح بخش کشاورزی گناباد شامل ۲ طرح لایروبی و مرمت قنوات روستا‌های دیسفان و استاد، انتقال آب، گلخانه سه هزار مترمربعی، واحد تولیدی خوراک دام و طرح آبیاری تحت فشار در بخش کاخک در مجموع با هزینه ۱۳۹ میلیارد ریال و گازرسانی به ۱۰ روستا در بخش‌های کاخک و مرکزی این شهرستان و همچنین گازرسانی به صنایع در مجموع با هزینه ۸۰۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.