بهره برداری از ۶۲ طرح در فریدونشهر به مناسبت دهه فجر

فرماندار فریدونشهرگفت: ۶۲ طرح عمرانی، خدماتی و مخابراتی بااعتبار افزون بر۳۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان فریدونشهر به مناسبت دهه فجر کلنگ زنی، افتتاح و بهره‌برداری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  رضا صفری گفت: ۱۹ طرح عمران روستایی، راه‌اندازی و تامین نیروی انسانی و آمبولانس مرکز اورژانس روستای مصیر (دهستان پشتکوه بخش موگویی)، هشت طرح مخابراتی ارتقاء پوشش اینترنت ۳ G تلفن همراه و ADSL شهری و روستایی و بهسازی شبکه‌های برق در ۱۵ روستا ازجمله این طرح‌ها در بخش موگویی فریدونشهر بوده است.

اهدای ۱۳۶ عدد آبگرمکن خورشیدی به ساکنان روستا‌های پشتکوه بخش موگویی بااعتبار افزون بر یک و نیم میلیارد تومان باهدف جلوگیری از تخریب این تنها ذخیرگاه جنگلی استان اصفهان است.

او به بهره‌برداری از مخزن ۳۰۰ مترمکعبی آب آشامیدنی روستای خویگان بااعتبار ۱۰ میلیارد تومان در بخش مرکزی این شهرستان اشاره کرد و گفت: با این طرح ۳۸۹ خانوار با جمعیت هزار و ۵۵۶ نفر از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار فریدونشهر، بهسازی معابر روستایی، ساختمان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی و واحد‌های مسکونی پرسنل، ساماندهی حریم و بستر رودخانه روستای بزمه، پنج واحد مسکن محرومان و ایتام روستایی و پروژه‌های بخش کشاورزی شامل آبیاری، آبرسانی و لایروبی قنوات و احداث گلخانه را از دیگر طرح‌هایی برشمرد که در بخش مرکزی فریدونشهرافتتاح، کلنگ زنی و بهره‌برداری شد.

شهرستان فریدونشهر با ۳۵ هزار نفر جمعیت، در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.


منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.