مهلت ثبت نام در عتبات دانشگاهیان تا صبح فردا تمدید شد

مطهری پور گفت: مهلت ثبت نام در بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان تا صبح روز شنبه ۲۳ بهمن تمدید شده و نتایج قرعه کشی فردا اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان -  رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مهلت ثبت نام در بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان تا صبح روز شنبه ۲۳ بهمن در سایت لبیک تمدید شد.

 ثبت نام بیست و دومین دوره از عتبات دانشگاهیان از ۱۴ بهمن در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir آغاز شده و تا کنون بیش از ۵۱۰۰۰ نفر از دانشگاهیان کشور متقاضی تشرف به عتبات عالیات شده‌اند.

مطهری پور افزود: از آغاز ثبت نام این دوره یک هفته می‌گذرد و در این مدت دانشگاهیان سراسر کشور در گروه‌های مختلف اعزام در سایت لبیک ثبت نام کرده‌اند که بیشترین آمار ثبت نام کنندگان به گروه متأهلین، دختران و پسران دانشجو اختصاص دارد.

پس از اتمام مهلت ثبت نام و درخواست‌های پیاپی دانشگاهیان، دو روز را در اختیار متقاضیانی قرار دادیم که در این مدت موفق به ثبت نام نشده‌اند.

 آخرین مهلت ثبت نام در بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان، صبح روز شنبه ۲۳ بهمن است که این زمان دیگر تمدید نخواهد شد. قرعه کشی همان روز انجام و نتایج آن از سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: با مساعدت بانک ملت، به کلیه زائرین (اعم از اساتید؛ دانشجویان و کارمندان)، تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۶۰ میلیون ریال برای کاروان‌های هوایی و ۳۰ میلیون ریال برای کاروان‌های زمینی با بازپرداخت ۱۸ ماهه (کارمزد ۴ درصد) اعطا خواهد شد. همچنین طبق تفاهم نامه با صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فنآوری؛ بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان می‌توانند از تسهیلات این صندوق طبق آئین نامه آن؛ استفاده کنند. مبلغ تسهیلات این صندوق، برای کاروان هوایی، ۶۰ میلیون ریال و زمینی ۳۰ میلیون ریال است.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ۶۰۰۰ نفر از دانشگاهیان کشور در بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان از اوایل اسفند  راهی عتبات عالیات خواهند شد. البته در اعزام‌ها تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار