نماینده مردم تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی گفت:در وزارت جهاد کشاورزی باید مدیران کارامد پای کار باشند تا مشکلات کشاورزی حل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - همتی  در جلسه بررسی مشکلات کشاورزی استان با حضور ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی گفت:وزارت کشاورزی معضل مدیران ناکارآمد دارد ، ادامه تمرکز گرایی در تهران و عدم توجه به استان‌ها یکی از مشکلات چند سال اخیر است و هنوز تغیری نکرده است.

نماینده مردم تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی می گوید: نخست باید مشکل مدیریتی را حل کنیم بعد به حل مشکلات کشاورزی پرداخت شود.

همتی با اشاره به مشکلات کشاورزان  ادامه داد:به علت تعلل بخشی از میوه‌ها خراب میشود و کشاورز باید هزینه معدوم محصول را هم بدهد چرا کارخانه‌ها را در شهرستان‌ها ایجاد نمی شود و  چرا دست از دلال بازی برنمیدارید؟ چرا به بخش کشاورزی شهرستان شاهیندژ توجه نمیکنید مگر قطب کشاورزی نیست؟ چرا فقط در مورد ارومیه حرف میزنید؟

نماینده مردم تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی در ادامه به بحران دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: سیاست‌های غیر منطقی در مورد دریاچه ارومیه جنوب استان را نابود کرده است آیا این عدالت است؟

همتی با اشاره عدم همکاری بانک های عامل نیز گفت:بانک‌ها هیچ کمکی نمیکنند و مردم گرفتار بخشنامه‌ها و نظام بورکراسی شده است هنوز یارانه حذف نشده است کشاورز بدبخت شده است.

وی در پایان تاکید کرد:ما دوست داریم دولت اقای رئیسی موفق شود، چون موفقیت نظام است، اما اگر مشکلات را نگوییم خیانت کرده ایم. دولت باید در بخش کشاورزی انقلابی عمل کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.