سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در سمنان با تجلیل از منتخب‌ها پایان یافت

رئیس انجمن موسیقی استان سمنان گفت: اختتامیه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در استان شامگاه سه‌شنبه با تجلیل از پنج گروه منتخب از سمنان و تهران و یک گروه مهمان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - آقای رنجبر محترم گفت: این دوره از جشنواره موسیقی رقابتی نبود بلکه پنج گروه برتر انتخاب شدند و به اجرا پرداختند.

گروه اول، گروه «جانان» به سرپرستی «مصطفی فرج‌آبادی» از شاهرود، متشکل از ۱۰ نوازنده و خواننده بود، همچنین گروه «هلال» متشکل از اتباع افغانستان به سرپرستی «فقیر احمد احمد» و متشکل از چهار نوازنده و خواننده نیز در شب اول جشنواره به اجرا پرداختند.

 گروه‌های «ارغوان» به سرپرستی «عباس ایزدی» و «نغمه‌پردازان» به سرپرستی «مهران امیدیان» از سمنان نیز به عنوان دومین و سومین گروه به اجرا پرداختند.

 گروه گیتار «تریو» به سرپرستی «پریناز حیدری‌نژاد» از تهران و گروه «روشنا» به سرپرستی «سعیده جباری» از سمنان نیز چهارمین و پنجمین گروه اجرا کننده در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در استان سمنان بودند.

 جشنواره موسیقی فجر استان سمنان هر سال به همت انجمن موسیقی استان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود.

 این جشنواره از ۲۲ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ در تالار «تئاتر شهر» سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.