محکومیت ۱۲ میلیاردی شرکت تجهیزات تهویه هوا / ضبط ۷۰ راس دام قاچاق در لارستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور حکم محکومیت یک شرکت فروش تجهیزات تهیه هوا به علت گرانفروشی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - غلامرضا سالاری گفت: پرونده با شکایت شاکی خصوصی از شرکت مذکور در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که طی آن شاکی ادعا داشت بابت خرید ۶۰ دستگاه تهویه هوا از این شرکت مبلغ هنگفتی را پرداخت کرده و خواستار احقاق حق خود بود.

به گفته او، با احضار مدیرعامل این شرکت به تعزیرات حکومتی، تحقیقاتی پیرامون موضوع انجام و نهایتا در کارشناسی‌های انجام شده تخلف گرانفروشی در پرونده محرز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: نهایتا با توجه به احراز تخلف و همچنین دفاعیات بلاوجه مدیرعامل شرکت، رای محکومیت وی به پرداخت جریمه ۱۲ میلیارد ریالی صادر شد.

ضبط ۷۰ راس دام قاچاق در لارستان

غلامرضا سالاری می‌گوید: گوسفند‌های مکشوفه در یک دستگاه کامیون بارگیری و بطور غیرقانونی بسمت جنوب کشور در حال حمل بود که توسط ماموران نیروی انتظامی توقیف شد.

سالاری از بازداشت یک نفر در این رابطه خبر داد.

او گفت: طی تحقیقات به عمل آمده در شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان، مشخص شد که این فرد بدون اخذ مجوز‌های لازم و به قصد قاچاق به خارج از کشور اقدام به حمل دام کرده که به دام قانون گرفتار شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: نهایتا با توجه به احراز تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط ۷۰ راس دام مکشوفه و جریمه یک میلیارد ریالی متهم صادر کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.