کمک ۲۲۰ میلیارد ریالی کمیته امداد اصفهان به تحصیل دانش آموزان

مدیر هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی کمیته امدادامام خمینی استان اصفهان گفت: ۲۲۰ میلیارد ریال امسال برای ادامه تحصیل دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  علی خاصی گفت: ۲۲۰ میلیارد ریال صرف هزینه‌های تحصیل و نوشت افزار بیش از ۳۹ هزار و ۶۰۰ دانش آموز و دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان شده است.

در۲ سال اخیر پنج هزار دستگاه تبلت به منظور ادامه تحصیل غیر حضوری برای مددجویان استان اصفهان خریداری شده است که عمده این کمک‌ها از سوی خیران و موسسات مردمی تامین شده است.

به گفته او ۲۹ مرکز نیکوکاری دانش آموزی در شهرستان‌های استان راه اندازی شده است که این مراکز در زمینه جمع آوری کمک‌های خیران برای تامین نیاز تحصیلی و معیشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.

مدیر هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان می‌گوید ۵۱۵ مرکز نیکوکاری در استان راه اندازی شده است که بخشی از آن‌ها به صورت تخصصی در حوزه‌های فرهنگی، زکات، درمان، اشتغال و مسکن فعالیت می‌کنند.

هم‌اکنون بالغ بر ۹۶ هزار و ۳۳۱ خانوار با جمعیت ۱۸۰ هزار و ۳۶۹ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان هستند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار