پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به نیازمندان کاشانی

رئیس اداره کمیته امداد کاشان گفت:۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن به نیازمندان کاشانی پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - امیر حسین شیخ استرکی گفت: ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به متقاضیان مستأجر ساکن در شهر و به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کاشان و به ۲۰ خانوار پرداخت شد.

میزان تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال است و با ارائه معرفی نامه از کمیته امداد امام خمینی (ره) به بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

او ارائه معرفی نامه از این نهاد به مددجویان تحت پوشش را فقط برای معرفی و بدون هیچگونه بار تعهدی و ضمانتی در قبال اقساط وام مددجویان دانست و گفت: متقاضیان برای دریافت وام الزامی است اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت معاملات املاک و مستغلات دارای کد رهگیری را به عنوان یکی از مدارک مورد نیاز به بانک ارائه کنند.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی کاشان می‌گوید در ۱۰ ماه گذشته ۳۴۰ میلیون تومان اجاره بها به ۲۹۴ خانوار مستاجر تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

هم اکنون ۴۰۰ خانوار مستاجر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان کاشان ساکن هستند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
بنده کارگر ساختمانی هستم وضعیت کار بسیار نابسامان است وبیکری وگرانی روز به روز وضع رابرای امثال من بدتر میکند بعداز چند سال دوندگی یک با از طف بیمه کارگری به من زنگ زدند برای کار به خارج از استان رفته بودم چند روز بعد که به بیمه مرکزی فلاورجان مراجعه کردم گفتند اسمت از لیست خط خورده وباید تمام مراحل ثبت نام را دوباره از سر بگیری