نو‌شاد: چرا بازیکن پرسپولیس با وجود آمادگی جسمانی کارت معافیت دارد؟

مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال گفت: چرا برای وحید امیری با وجود آمادگی جسمانی بالا کارت معافیت صادر شده است؟

باشگاه خبرنگاران جوان - درحالی که تیم استقلال از مدت ها پیش برای نگهداشتن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در تیم دست به نامه نگاری هایی زده بود، امروز نظام وظیفه بیانه ای صادر کرده که به مذاق آبی پوشان خوش نیامده و اعتراض مربیان و یاران این دو فوتبالیست را به همراه داشته است. اعتراضی که حتی نام بازیکن پرسپولیسی را هم وارد بحث سربازی استقلالی ها کرد.

بهزاد نو‌شادی مربی بدنساز استقلال گفت:یکی از آماده‌ترین بازیکنان ایران وحید امیری است که اگر از او تست آمادگی جسمانی گرفته شود، مشخص می شود وضعیتش از همه بازیکنان فوتبال ایران بهتر است، چطور معافیت پزشکی برایش گرفته شده است؟ معافیت مدنظر باشگاه پرسپولیس ۶ ماهه و مربوط به مصدومیت است و دائمی نیست.

گفته می‌شود وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس سرباز است، اما باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این بازیکن دارای معافیت پزشکی است و مشکلی در این باره ندارد.  

مرادمند مشکلی برای همراهی تیم ندارند 

صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال  گفت: حسین مرادمند ۲۸ سالش است و در اردوی تابستان تیم ملی ریجستر شده است. مگر بازیکن ریجستر شده فرصت شش ماهه برای بازی در تیم ملی  فوتبال ندارد؟ خداراشکر بازیکنان  طوری در دیدار با تیم گل گهر سیرجان بازی کردند که همه حرف‌ها را در زمین زدند.

 نظام وظیفه امروز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این ۲ بازیکن باید به خدمت سربازی بروند.

به گفته مصطفوی، مدیریت باشگاه استقلال از ابتدای فصل برای سرباز نشدن بازیکنان تلاش کرد. مرادمند از نظر باشگاه مشکلی برای بازی ندارد.  

صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال  گفت: حسین مرادمند ۲۸ سالش است و در اردوی تابستان تیم ملی ریجستر شده است. مگر بازیکن ریجستر شده فرصت شش ماهه برای بازی در تیم ملی  فوتبال ندارد؟ خدا را شکر بازیکنان  طوری در دیدار با تیم گل گهر سیرجان بازی کردند که همه حرف‌ها را در زمین زدند.


بیشتر بخوانید


تیم فوتبال استقلال امروز برابر تیم فجر شهید سپاسی به برتری دست یافت و بازیکنان پس از این بازی نظر خو را درباره سرباز شدن مرادمند و یزدانی بیان کردند. 

 باشگاه ها قبل از نظام وظیفه به مسئله سربازی مرادمند و یزدانی پرداختند 

روزبه چشمی گفت:از این ناراحت هستیم که به نتایج خوب استقلال کاری ندارند و همه فقط به دنبال ورود به قسمت بد ماجرا هستند. اگر نظام وظیفه درباره سربازی مرادمند و یزدانی اطلاعیه داده، به این سازمان مربوط است، اما قبل از این سازمان، خیلی باشگاه‌های دیگر این ماجرا را شلوغ کردند.

کجای دنیا اجازه بازی به بازیکنان اصلی را نمی دهند 

زبیر نیک نفس در مورد خدمت سربازی یزدانی و مردادمند، گفت: این موارد به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود، اما واقعا برایم عجیب است کجای دنیا وسط فصل می‌گویند که ۲ بازیکن اصلی نمی‌توانند بازی کنند. امیدوارم این موضوع زود حل شود.

دست های پشت پرده قبل از قهرمانی استقلال ورود پیدا می کنند 

سید حسین حسینی گفت:جرا باید ۲ بازیکن ما را وسط فصل از ما بگیرند. استقلال عادت دارد که هر وقت در کورس قهرمانی قرار بگیرد دست‌های پشت پرده وارد شود و به تیم ضربه بزند. اکنون فصل نقل و انتقالات تمام شده، این ۲ بازیکن کجا بروند؟ متاسفانه مدیران فجر در اینکه این ۲ بازیکن بازی نکند نقش داشتند. سیاوش و مرادمند هم اگر به فجر بروند، با رغبت برای این تیم‌ها بازی نمی‌کنند. نمی‌خواهم نامی از وحید امیری ببرم، اما خیلی از  بازیکنان هستند که مشکلات کارت پایان خدمت و حساسیت‌های مشمول شدن دارند، اما فقط روی بازیکنان استقلال زوم کرده اند.

مسئولان در مورد خدمت سربازی مرادمند و یزدانی  تا جام جهانی صبر کنند 

محمد دانشگر گفت:ما در داخل تیم خوشحال نیستیم چرا که با ۲ بازیکن باشگاه طوری برخورد می‌کنند، که انگار نمی‌خواهند سربازی بروند. سیاوش شانس دارد در جام جهانی بازی کند، اما این کار را با سیاوش بکنند واقعا حیف است. حداقل تا جام جهانی صبر کنند. این مسئله را بزرگ نکنند چرا که از نظر فنی به هر ۲ بازیکن ضربه می‌خورد. چرا باید سیاوش یزدانی برود در لیگ یک بازی کند؟

سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند بازیکنان سرباز استقلال هستند که مدیریت باشگاه تلاش زیادی انجام داد تا خدمت سربازی این بازیکنان را به تعویق بیاندازد اما سازمان نظام وظیفه امروز در بیانیه ای اعلام کرد که این بازیکنان  سرباز هستند و باید خود را به محل خدمتشان معرفی کنند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
چیه گوگولیاتون سرباز فرارین سوزشت زده بالا کیسه خخخخخخخخخخخخ حالا خوبه با پنالتی لطف زمین و زمان میان بالا نه کیفیت تیمی وگرنه چیا میخواستن بار بقیه کنن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
اگه لنگی باشی هر کاری میتونی انجام بدی
نمونه بارزش کنعانی زادگان
وحید امیری هم که دیگه جای خود دارد
فقط نوبت استقلال که میرسه اجرای قانون در اولویته ولی همین قانون برای اتفاقات داخل اتوبوس تیم ملی سکوت میکنه برای معافیت وحید امیری سکوت میکنه
راستی جای تعجب نداره که آقای ب.ز هم طرفدار لنگ بود خوب میدونست چه جوری قانون رو دور بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
تاچشم تقویمی کورشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۷:۵۰ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
میدونی چرا؟؟؟؟؟؟
تا چشم شماها رو کور کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
تک فرزندبودن و نان آورخانواده باید قدرت بدنی داشته باشی فکرکردی معافیت پزشکی داشته. که معاف شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
حرف حساب.از نظام وظیفه که دست به بیانه اش خوب است انتظار می رود در این خصوص روشنگری کرد اگر واقعا دنبال عدالت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
می خواستند ببینند فضولش کیه خݗحححح
آخرین اخبار