برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در تاجیکستان با محوریت خراسان رضوی و مشهد

نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در روز‌های هفتم تا دهم اسفند ماه در دوشنبه پایتخت تاجیکستان با محوریت خراسان رضوی و مشهد برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - این نمایشگاه بهترین فرصت برای نمایش دستاوردها، ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی میان دو شهر دوشنبه و مشهد بوده و می‌تواند عایدات بسیاری در پیشبرد اهداف مشترک این دو جغرافیای دوست و همسایه فراهم آورد.

این نمایشگاه به منظور گسترش روابط تجاری، اقتصادی و شناسایی بازار هدف بین ایران و تاجیکستان و با هدف توسعه صادرات غیر نفتی برگزار خواهد شد و استاندار خراسان رضوی و جمعی از اعضای شورای شهر و شهرداری مشهد نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

پیوند‌های فرهنگی و اقتصادی میان دو کشور ایران و تاجیکستان می‌تواند موجب توسعه خدمات، ارتقای ظرفیت‌های بین المللی و خدمات فنی و مهندسی شود به همین دلیل یکی از اهداف مهمی که در این نمایشگاه دنبال می‌شود، توسعه گردشگری فرهنگی و اقتصادی و تجلی شعار (مشهد، جهانشهر برکت و کرامت) است.

شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در این نمایشگاه زمینه حضور بخش خصوصی را فراهم کرده است تا این تبادلات اقتصادی در عرصه عمل نیز به خروجی منتهی شود.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار