دوربین کنترل تخلف در باغ بهشت همدان نصب می شود

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان گفت: پیگیر نصب دوربین کنترل تخلف در باغ بهشت همدان هستیم و حل معضل ترافیک آرامستان نیازمند فرهنگسازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- علی قبادی گفت: شهرداری در مسیر ورودی خارج از محوطه باغ بهشت قیر ریخته که البته نمی‌دانم کار آسفالت امسال جواب دهد یا خیر و کار در خارج از محوطه باغ بهشت به عهده شهرداری است و آنجا کار در حال انجام است.

او گفت: مسیر دیگر هم که در حال حاضر بسته شده است از سوی اوقاف نبوده و پلیس راهور طی بازدید میدانی و رصدی که داشته این تصمیم را گرفته است.

شهروندان نسبت به ترافیک ورودی باغ بهشت گلایه دارند و آسفالت نبودن مسیر ورودی آرامستان، نبود یک مأمور راهنمایی و رانندگی برای مدیریت ترافیک در این منطقه از دیگر مشکلات این مسیر است.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان  می گوید:با توجه به اینکه مردم قوانین را رعایت نمی‌کنند پلیس راهور برای کاهش تصادفات تصمیم گرفت این مسیر جدا شود و از طریق دور زدن خودرو‌ها مشکلی در ترافیک و تصادفات ایجاد نشود، چون اگر مسیر باز می‌شد هم در قسمت جلو و هم وسط مردم خلاف می‌آمدند و تصادفات افزایش می‌یافت.

قبادی گفت: عصر پنج شنبه و روز جمعه پلیس راهور در باغ بهشت حضور دارد و نکات لازم را به رانندگان گوشزد می‌کند، اما اغلب رعایت نمی‌کنند و بدون توجه به ضوابط خودرو‌های خود را پارک می‌کنند عنوان کرد: باید در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت گیرد، رانندگان باید ضوابط و قوانین رانندگی را در باغ بهشت نیز رعایت کنند.

او گفت:بلوار باغ بهشت ۱۲۰۰ متر است و اگر در پارک خودرو‌ها قوانین رعایت نشود بی‌نظمی ایجاد خواهد شد و برای پنجشنبه و جمعه آخر سال تدابیری اندیشیده شده و امیدواریم معضلات و مشکلات موجود در آن روز‌ها پیش نیاید.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان گفت: این مشکلات باید یک بار برای همیشه حل شود نیز  که چند جلسه با مسوولان برگزار شده و فردا هم جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و امیدواریم فرهنگ‌سازی هم صورت گیرد.

قبادی گفت: احتمالا دوربین کنترل تخلف کار خواهیم گذاشت و با نصب بنر نیز به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد تا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و مشمول جریمه نشوند و مردم کمتر قوانین را در باغ بهشت رعایت می‌کنند در صورتی که بلوار نیز عریض است و نسبت به پارک خودرو‌ها مشکلی وجود ندارد.

منبع فارس

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.