فرمانده سپاه ملایر گفت:خبرنگاران برای بیان مشکلات مردم باید مصونیت و امنیت شغلی داشته باشند تا به خوبی رسالت خود را انجام دهند.

سرهنگ علی اصغر فارسی در نخستین نشست فصلی مدیران بسیج رسانه استان همدان در ملایر ضمن تبریک مبعث حضرت رسول گفت:خبرنگاران برای بیان مشکلات مردم باید مصونیت و امنیت شغلی داشته باشند تا با خیالی راحتی و بدون مزاحمت وظیفه خود را انجام دهند.

او گفت: خبرنگاران بسیجی پشوانه نظام و مردم هستند و نباید جریان‌های سیاسی آن‌ها را به سمت و سوی خود سوق دهند.

فرمانده سپاه ملایر گفت: متاسفانه عده‌ای از مدیران و مسئولان تاب و طاقت انتقاد دلسوزانه رسانه‌ها را ندارند و تلاش می‌کنند با تنظیم شکایت و فشار بر رسانه آن‌ها را از مسیر مطالبه گری خود خارج کنند.

این مقام مسئول افزود: هدف تشکیل بسیج رسانه حمایت از رسانه‌های مطالبه گر حق و حقوق مردم از هر جناحی است، ولی در تفکر بسیج نظام، رهبری، مردم و مسئولان خط قرمز رسانه‌ها می‌باشند و در این تفکر جناح سیاسی خواص معنایی ندارد.

او گفت: سپاه و بسیج رسانه ملایر با تمامی قوا در خدمت رسانه‌های مطالبه گر است، زیرا مشکلات مردم بسیار زیاد است و مسئولانی که نمی‌توانند برای مردم خدمت کنند باید جای خود را به نیرو‌های انقلابی پرتوان جوان و با دانش بدهند.

در ادامه این همایش ناصر قوامی مشفق مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: به لطف خدا و تلاش خبرنگاران بسیجی امروز سازمان بسیج رسانه به عنوان نهادی مطالبه گر حامی مردم و مدیران کار آمد تبدیل شده است.

او گفت: کانون‌های بسیج رسانه ملایر نهاوند تویسرکان و همدان در دو سال اخیر و در شرایط کرونایی با کمک مردم و خیران چندین میلیارد کمک و سبد کالا تهیه و بین آسیب دیدگان از کرونا و خانواده‌های کم بضاعت کمک کرده اند.

قوامی مشفق گفت:خبرنگاران عضو بسیج رسانه استان در بحث مطالبه گری در شهر همدان و نهاوند و دیگر شهرستان‌ها اقدامات رسانه‌ای خوبی انجام دادند که از بحران‌های اجتماعی جلوگیری کرده است.

او گفت: امروز رویکرد بسیج رسانه به سمت گرو‌های جهادی در مناطق محروم فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی شناسایی خانواده‌های شهدای رسانه و سرکشی آن‌ها تشکیل گرو‌های کمک به افراد نیازمند جامعه و هیات‌های اندیشه ورز از مهمترین اقدامات ماست.

در پایان این نشست از مدیران کانون‌های همدان، ملایر، نهاوند و تویسرکان با دادن لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.