۱۰ هزار تومان برای ورود به جنگل + فیلم

مردم برای دیدن جنگل صفا رود رامسر از این پس ۱۰ هزار تومان باید پرداخت کنند.

فیلم و تصاویری به باشگاه خبرنگاران جوان رسیده است که در آن از واگذاری جنگل صفارود رامسر به بخش خصوصی، شروع ساخت و ساز‌ها و دریافت ورودی از مردم برای ورود به این جنگل بکر خبر می‌دهد.

مبلغ ورودی به این منطقه توریستی ۱۰ هزار تومان اعلام شده که با واکنش مردم بومی منطقه همراه بوده است آن‌ها می‌گویند چرا اهالی منطقه برای رفتن به جنگلی که هنوز سازه‌های گردشگری آن در حال ساخت است باید پول پرداخت کنند.

تصاویر دریافتی هم نشان می‌دهد این سازه‌ها در لابلای درختان و البته بدون قطع درخت درحال ساخت است و هنوز به اتمام نرسیده است.

این پارک جنگلی در سال ۱۳۷۷ در ۸ کیلومتری جاده رامسر به جواهرده به مساحت ۵۶ هکتار ساخته شده و با چشم انداز‌های بی نظیرش یکی از جاذبه‌های گردشگری غرب مازندران است.

در درب ورودی این منطقه بنری نصب شده که نشان می‌دهد مدیریت و بهره برداری پارک جنگلی صفارود پیرو مزایده مورخ ۹۹/۹/۹ و به استناد قرارداد مورخ ۹۹/۱۲/۹ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران، به بخش خصوصی واگذار شده است.


بیشتر بخوانید 

دریافت وجه از مسافران برای ورود به پارک‌های جنگلی موضوعی است که همواره با انتقاد افرادی همراه بوده که برای گذراندن یک روز به دور از غوغای شهر می‌خواهند به این مناطق پناه ببرند، اما در همان ابتدا و با دریافت ورودی کام آن‌ها تلخ می‌شود.

مردم معتقدند مبلغ ورودی برای ارایه خدماتی مانند استفاده از آلاچیق‌ها یا سرویس‌های بهداشتی باید دریافت شود و افرادی که فقط می‌خواهند بازدیدی از منطقه جنگلی داشته باشند باید معاف از پرداخت پول باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۰۸:۰۱ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
آقای رِیسی دریا را آزاد کردی اما برای ورود به جنگل ها وپارک ها باید پول پرداخت کنیم با کدام درآمد ؟ هرچه در میاریم خرج اجاره خونه وهزینه زندگی می کنیم برای طبیعت خدادادی هم از ما پول می گیرین؟
آخرین اخبار