نوروز ۱۴۰۱، نوروزی متفاوت برای گردشگران در شهرستان نطنز

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز در حاشیه نشست مشترک با مدیران تأسیسات گردشگری شهرستان، از برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم با مدیران این تأسیسات به‌منظور برگزاری نوروزی متفاوت در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

حسین یزدانمهر گفت: با توجه به حضور گسترده گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات نوروز، این اداره در سطح شهرستان نطنز و بخش امام‌زاده (بادرود) اقدام به هماهنگی و برنامه‌ریزی متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته با مدیران تأسیسات گردشگری منطقه کرد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز می گوید: هدف از برگزاری این نشست، برنامه‌ریزی صحیح و اصولی و همچنین رعایت استاندارد‌های کیفیت خدمات گردشگری و در نهایت افزایش رضایت‌مندی مسافران است.

او گفت: در این نشست مقرر شد تا با نظارت کامل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نسبت به طراحی و راه‌اندازی سایت گردشگری و همچنین نرم‌افزار جامع گردشگری شهرستان نطنز ویژه گوشی‌های همراه هوشمند اقدام کنند.

به گفته یزدانمهر: همچنین مقرر شد تا با توجه به فعالیت قابل قبول اقامتگاه‌ها و تأسیسات گردشگری طی سال‌های گذشته در شهرستان، این مراکز ضمن به‌روزرسانی خدمات خود، با در نظر گرفتن ظرفیت‌های شهرستان در زمینه گردشگری، با برنامه‌ریزی دقیق و تعریف تور‌های ویژه، اقدام به معرفی جاذبه‌های گردشگری کمتر شناخته شده شهرستان کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار