رئیسی: موفقیت کشور در گرو عمل به آموزه‌های امام خمینی است

رئیس‌جمهور گفت: ایران بیش از هر زمانی به خط نورانی امام خمینی (ره) نیاز دارد و عمل به اصول و آموزه‌های امام راحل موفقیت را تضمین می کند.

هیأت رئیسه و اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری، در این مراسم گفت: ایران امروز و در آینده بیش از هر زمانی به خط نورانی و نجات‌بخش امام خمینی (ره) نیاز دارد و عمل به اصول و آموزه‌های امام راحل موفقیت و سربلندی کشور را تضمین خواهد کرد.

اعضای مجلس خبرگان رهبری در حرم مطهر امام راحل (ره)، مورد استقبال حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی قرار گرفتند.

نهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در روزهای ١٧ و ١٨ اسفند در تهران برگزار شد و عصر روز گذشته به کار خود پایان داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
کی باید عمل کنه، من و امثال من مردم عادی؟ خب عمل کنید شما مسئولید عمل کنید
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۳۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
اکثر جوانان تحصیل کرده کاملا با اهداف و آموزه های امام خمینی (ره) آشنای و باور قلبی دارند و هر وقت فرصتی به دست آوردن ثابت کردند . ولی متاسفانه مدیرانی که بیش از 40 سال هست به میز و صندلی خود چسبیده اند. و الان همگی جزو مولتی میلیادرهای هستند که حتی نمشود تعداد صفرهای حسابهای بانکی شان را شمرد. از دادن فرصت و امکانات به این جوانان طفره میروند.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۴۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
مردم به اموزه های امام خمینی عمل میکنن // اونایی که عمل نمیکنن اکثرا از مقاماتی هستن که 42 ساله در صف مرفهان بیدرد قرار گرفتن
آخرین اخبار