گردهمایی فعالان مبارزه با سقط جنین غیرقانونی در مشهد برگزار شد

گردهمایی دو روزه فعالان مرکز جلوگیری از سقط جنین غیرقانونی "نفس" در خراسان رضوی با هدف تربیت کنشگران فعال جمعیتی در حوزه جلوگیری از سقط جنین غیرقانونی برگزار شد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: این گردهمایی در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) مشهد برگزار شده است و افراد دغدغه‌مند شهر‌های خراسان رضوی با تحصیلات مامایی و روانشناسی در این نشست حضور دارند.

محسن ذاکریان گفت: مرکز "نفس" از اردیبهشت امسال به عنوان یک کار خلاقانه برای نخستین بار در مشهد آغاز به کار کرد . در نیشابور هم یک مرکز راه اندازی شده است و با توجه به این که به نقطه خوبی در موفقیت رسیدیم قرار شد این الگوی موفق در سایر شهرستان‌ها و استان‌ها هم تکثیر شود.

او گفت: با پیگیری انجام شده محتوای کامل علمی و آموزشی برای این گردهمایی تهیه شد و در یک دوره ۱۴ ساعته آموزشی ارائه می‌شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: محوریت این کار با بسیج جامعه پزشکی است و دانشگاه علوم پزشکی، سپاه امام رضا (ع)، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان همراه با کمیته امداد و آستان قدس رضوی در بخش‌های مختلف همکاری می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.