۲ هزار و ۲۰۰ داوطلب هلال احمر لرستان آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ نیروی داوطلب این جمعیت طی تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ در ۲۴ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت به مسافران خدمت رسانی می‌کنند.

صارم رضایی اظهار کرد: در طرح نوروزی، ۲ هزار نیروی امداد و نجات و ۲۰۰ نفر نیروی حوزه جوانان در پایگاه‌های امداد و نجات سطح استان جهت پاسخگویی به حوادث احتمالی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین هشت پایگاه سازمان جوانان از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در مبادی ورودی شهر‌های لرستان آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند و پایگاه‌های جاده‌ای، کوهستانی، امداد هوایی و تیم واکنش سریع هلال احمر نیز در این طرح فعال هستند.

وی گفت: در مجموع، تمامی پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر لرستان با امکانات و تجهیزات در اختیار شامل آمبولانس، خودرو نجات و امداد پشتیبان در این طرح فعال هستند.

رضایی بیان کرد: همچنین یک فروند بالگرد مستقر در کرمانشاه جهت امداد هوایی در مواقع ضروری آماده خدمت رسانی به حواث احتمالی در مناطق سخت گذر لرستان است.

شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی آماده بوده و هموطنان می‌توانند با گوشی بدون سیم کارت و بدون شارژ ریالی هم با این شماره تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.