ممنوعیت خروج مرغ گرم از چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام نوروز خروج مرغ گرم از استان ممنوع است و نیروی انتظامی و دستگاه‌های مربوطه باید بر این مسئله نظارت کافی داشته باشند.

آقای حیدری در نشست فوق‌العاده مشترک ستاد تنظیم بازار، تسهیلات سفر و کاهش تصادفات جاده‌ای ایام نوروز چهارمحال و بختیاری گفت: معاونان استاندار به‌صورت سرزده از شهرستان‌های ۱۰‌گانه بازرسی به‌عمل می‌آورند و فرمانداران نیز در ایام نوروز باید ۲۴ ساعته پاسخگوی مسائل و مشکلات شهرستان باشند.

همچنین جهت بازرسی‌های سرزده از شهرستان‌ها، گروه‌هایی تشکیل شود و حضور معاونان فرماندار در این بازرسی‌ها الزامی است.


بیشتر بخوانید


فرمانداران شهرستان‌ها، کمبود‌ها و نیاز‌های خود را برای رفع به مدیران‌کل مربوطه و معاونان استاندار اعلام کنند، نحوه عرضه اقلام اساسی باید توسط فرمانداران با جدیت مورد نظارت قرار بگیرد.

میوه و موادغذایی به اندازه نیاز در انبار‌ها و سردخانه‌های چهارمحال و بختیاری ذخیره شده است و کمبودی از بابت کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد، اما در بحث توزیع باید نظارت‌ها تشدید شود.

سازمان حفاظت از محیط‌زیست و راهداری نسبت به پاکسازی حاشیه محور‌های مواصلاتی به‌ویژه پنج کیلومتری ورودی و خروجی شهر‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

باید نقاط حادثه‌خیز در محور‌های مواصلاتی آشکارسازی شوند، در آینده برای رفع این نقاط، برنامه‌ریزی لازم صورت خواهد گرفت.

ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی، تقویت روشنایی معابر و محور‌های مواصلاتی، اصلاح گاردریل‌های آسیب‌دیده، خط‌کشی محورها، نصب چراغ‌های هشدار، اصلاح تابلو‌های راهنمایی در محور‌ها و ایجاد مانع در پرتگاه‌ها در دستور کار اداره‌کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای قرار بگیرد.

تعداد نیرو‌های امدادی، اورژانس و پلیس در محور‌های مواصلاتی حادثه‌خیز چهارمحال و بختیاری افزایش پیدا کند و معاونان استاندار به‌طور مستمر از پایگاه‌های هلال‌احمر، اورژانس، پلیس و... در ایام نوروز بازدید کرده و مدیران مرتبط در کوتاه‌ترین زمان نواقص را برطرف کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.