تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی کاشان

مسئول کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد خدمات سفر کاشان از تکمیل صد درصدی تخت‌های واحد‌های اقامتی شهرستان در سه روز نخست نوروز خبر داد.

حجت الله ناصحی پور، گفت:۸۵ مرکز واحد‌های اقامتی و پذیرایی شهرستان با ظرفیت ۲ هزار و ۴۳۰ تخت در کاشان وجود دارد که تمامی مراکز در سه روز نخست نوروز ۱۴۰۱ با ظرفیت صددرصد اشغال به گردشگران خدمات ارائه کرد.
او می‌گوید: همچنین دریافت نکردن شکایت از سوی گردشگران در بازرسی ۶۵ واحد مرکز‌های اقامتی و پذیرایی در بازه زمانی ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا سوم فروردین نشانه آمادگی کامل مرکز‌های اقامتی و پذیرایی و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات قابل است.
به گفته او، انجام بازرسی‌های مستمر به صورت انفرادی و گروهی با مشارکت کارشناسان بهداشت، ادارات نظارت بر اماکن عمومی و صمت نیز عامل مهمی در حفظ کیفیت خدمات است.
معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کاشان گفت: اهتمام تمامی کمیته‌های دهگانه و اعضای ستاداجرایی خدمات سفر شهرستان، آمادگی کامل برای پذیرش میهمانان نوروزی است.
ناصحی پور گفت: هم اکنون تمامی بنا‌های تاریخی کاشان به جز حمام داخلی مجموعه جهانی باغ فین (محل شهادت امیرکبیر) میزبان گردشگران بوده و در راستای رفاه آن‌ها طرح ترافیکی ویژه با ایجاد پارکینگ‌های متعدد در مجاورت ابنیه شاخص تاریخی در حال اجرا است.
به گفته او، اجرای برنامه‌های نوروزگاه به صورت روزانه با موضوعات آیین، موسیقی سنتی، آداب و سنن به منظور معرفی فرهنگ غنی منطقه فرهنگی کاشان در مجموعه جهانی باغ فین در حال اجرا است.
او می‌گوید: ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کاشان به ریاست فرماندار ویژه شهرستان از اوایل بهمن ماه با تشکیل نشست‌های متعدد، تمامی نیاز‌ها و نواقص را مورد ارزیابی قرار داده و با برگزاری جلسات کارشناسی کمیته‌ها با موضوعات حمل و نقل و ترافیک، مباحث انتظامی و امنیتی، بهداشت، راهنمای مسافر، تنظیم بازار، اسکان و رفاه، تبلیغات واطلاع رسانی، مناسبات فرهنگی و برنامه ریزی و آمار، شهرستان کاشان به صورت ویژه آماده پذیرایی از هموطنان عزیز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.