راه اندازی دفتر حمایت قضایی از فعالیت‌های دانش‌بنیان در آذربایجان‌غربی

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان دفتر حمایت حقوقی و قضایی از اینگونه فعالیت‌ها راه‌اندازی می‌شود.

ناصر عتباتی در جلسه حمایت حقوقی - قضایی دادگستری از فعالیت‌های تولیدی و دانش بنیان،گفت: دستگاه قضایی به عنوان یک مجموعه حمایتی می‌تواند حمایت حقوقی و قضایی لازم را از واحد‌های تولیدی که بر مبنای دانش‌بنیان و علم روز هستند داشته باشد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی می گوید: دستگاه قضایی استان، برنامه‌های متعددی را در خصوص حمایت از واحد‌های تولیدی، اشتغال و سرمایه گذاری در دستور کار خود دارد.

 وی گفت: در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان دادگستری این استان، ۲۵ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری تشکیل شده که با تصویب ۷۷ مصوبه و ظرفیت قانونی خود مشکلات واحد‌های تولیدی راکد و نیمه راکد را رفع کرده است.

عتباتی بیان کرد: حمایت‌های لازم از سوی دادگستری استان، سازمان‌ها و نهاد‌های تابعه از کار آفرینان و افرادی که در زمینه تولید و دانش بنیان فعالیت می‌کنند صورت خواهد گرفت تا شاهد رشد شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی دانش بنیان و در نتیجه اشتغال زایی برای جوانان استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.