سپرده‌گذاری خیران در صندوق امداد ولایت کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از سپرده‌گذاری چهار میلیارد تومانی خیران در صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان کرمان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

یحیی صادقی مشارکت خیران در افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت را زمینه‌ای در تسریع خدمت‌رسانی به نیازمندان برشمرد و گفت: این صندوق در زمینه‌های اشتغال، کارگشایی، تحصیلی، درمانی، جهیزیه و حوزه عمرانی به نیازمندان وام‌های قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

او با دعوت از خیران و نیکوکاران برای سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت باهدف کمک به نیازمندان، گفت: خیرانی که در این صندوق سپرده‌گذاری می‌کنند می‌توانند افراد نیازمند را برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه معرفی کنند.

مدیرکل کمیته امداد در ادامه گزارشی از فعالیت‌های این صندوق در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد و گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان کرمان طی پارسال ۱۳ هزار و ۹۹۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۸۳ میلیارد و ۶۲۱ میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند پرداخت کرده است.

او در ادامه بابیان اینکه صندوق امداد ولایت کمیته امداد نمونه بارز بانکداری اسلامی است می گوید: ایجاد صندوق ضمانت آسان برای مددجویان کمیته امداد یکی از اقدامات مهم این صندوق است که در نظام اقتصادی کشور و توانمندسازی اقتصادی محرومان تأثیر بسیاری دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.