حمایت از سرمایه‌گذاری در احداث پارکینگ خودرو‌های سنگین در اردبیل

فرماندار اردبیل از حمایت و صدور مجوز برای سرمایه گذاری واحداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در جهات اربعه شهر اردبیل خبر داد.

سید محمد اعتماد از حمایت و صدور مجوز برای سرمایه گذاری واحداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در جهات اربعه شهر اردبیل خبر داد و گفت: برای حل مشکل پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در شهر اردبیل که شاهد گله‌مندی هموطنان از پارک خودرو‌های سنگین در محلات مختلف هستیم، با همکاری بخش خصوصی آمادگی داریم تا پارکینگ‌های وسایل نقلیه سنگین را ورودی‌های در شهر اردبیل راه‌اندازی کنیم.

فرماندار اردبیل می‌گوید: با احداث این پارکینگ‌ها زمینه‌ای فراهم می‌آید تا صاحبان خودرو‌های سنگین با خیال راحت و دغدغه کمتر خودرو سنگین خود را در این مکان‌ها پارک کرده و زمینه آرامش و آسایش هموطنان فراهم آید.

اعتماد به گله‌مندی‌های متعدد از پارک خودرو‌های سنگین در مناطق مختلف شهری اشاره کرد و گفت: ما آمادگی داریم با پرداخت تسهیلات برای سرمایه‌گذاران راغب به احداث پارکینگ‌های مدرن در مسیر‌ها و مناطق اطراف شهر اردبیل، حمایت‌های لازم را برای تسهیل امور معمول نماییم.

او در کاهش تلفات تصادفی اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که در حال انجام است بعد از ماه مبارک رمضان جشن تجلیل از عوامل اصلی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را در اردبیل برگزار می‌کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.