هزینه مراسم سالگرد فوت جوان نهاوندی در حساب بچه‌های بهزیستی

۴۲۰ میلیون ریال هزینه مراسم سالگرد درگذشت جوان نهاوندی به حساب ۲۰ نفر از بچه های بدون سرپرست «خانه مهر علی» زیر پوشش بهزیستی نهاوند، واریز شد.

برادر مرحوم زنده یاد مجتبی شهبازی گفت: سال گذشته در همین روزها برادرم به رحمت خدا رفت و با تصمیم پدر و مادرم و دیگر اعضای خانواده در نخستین سالگرد مرحوم برادرم برای ۲۰ نفر از بچه‌های بهزیستی نهاوند،حساب پس انداز دائمی باز کردیم  و در مجموع  مبلغ ۴۲۰ میلیون ریال  به این افراد واریز شد.

او گفت: چون برادرم جوانی خیرخواه در میان بازاریان نهاوند بود ما هم تصمیم گرفتیم در همین رابطه و به منظور گسترش یک کار خیر جدید در جامعه با اشاعه این کار خداپسندانه، پسرانی که در سن ۱۸ سالگی از سرپرستی بهزیستی خارج می‌شوند، بتوانند با حداقل اندوخته و پس اندازی که دارند وارد جامعه شوند و تا زمانی که شغلی مناسب پیدا می‌کند‌، حدالامکان آسوده خاطر باشند.

برادر مرحوم شهبازی گفت: برای انجام این کار با مسئول و اعضای بسیج رسانه شهرستان نهاوند برای اشاعه کار خیر و تشویق مردم به این کار مشورت کردم که آنها هم ضمن تشکر از این کار آن را رسانه ای کردند.

شهبازی گفت: امیدواریم همشهریان عزیز و سایر افراد جامعه نیز با حذف هزینه‌های اضافی در مراسم‌، این اعمال نیک و خداپسندانه را ادامه دهند و این کودکان مظلوم و بی سرپرست را یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.