مقاوم نبودن مسکن ۲ هزار و ۷۰۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ خانوار زیر پوشش این نهاد در استان مسکن غیرمقاوم دارند.

حسین دشتی گفت: از ۴۲ هزار خانوار بی‌بضاعت زیرپوشش کمیته امداد استان در مجموع ۶ هزار و ۴۰۰ خانوار نیازمند مسکن هستند که از این تعداد نیز مسکن ۲ هزار و ۷۰۰ خانوار غیرمقاوم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل می گوید: در زمان فعلی هزار و ۴۰۰ مسکن برای خانوارهای زیرپوشش  در حال احداث است ، سپاه استان ۱۰۰ واحد مسکن برای مددجویان در حال احداث دارد که کمیته امداد به ازای هر واحد ۶۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌کند ، یک میلیارد ریال از  تسهیلات مقاوم‌سازی اسفاده می‌شود و مابقی صفر تا ۱۰۰ درصد ساخت واحدها را هم سپاه تحویل خواهد داد.

به گفته او، تفاهم‌نامه کمیته امداد امام خمینی (ره) با سپاه ساخت ۹۰۰ واحد برای مددجویان زیرپوشش این نهاد است که از این تعداد ساخت۱۰۰ واحد توسط سپاه استان پارسال آغاز شده و ۱۰۰ واحد دیگر نیز امسال در دست احداث دارد.

دشتی مشکل عمده کمیته امداد استان را مسکن مددجویان مستاجر بویژه در شهرهای بزرگ از جمله اردبیل ، مشگین‌شهر و پارس‌آباد دانست و گفت: در شهرهای کوچک با کمک خیرین و تامین اعتبار از منابع کمیته امداد کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: مردم و خیرین می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی‌ پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوارهای بی‌بضاعت استان برسانند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار