دانشگاه‌های اردبیل در بررسی کیفیت مصالح ساختمانی مشارکت می‌کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت:دانشگاه‌های استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار مناسب انسانی و تجهیزات فنی را در اختیار دارند که در بررسی کیفیت مصالح ساختمانی مشارکت می‌کنند.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان گفت:رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال جدید به دو بخش مهم و اساسی تولید و دانش‌بنیان تاکید ویژه کردند که باید در حوزه تولید مصالح ساختمانی اعم از میل‌گرد، آهن و سیمان، از پتانسیل‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها استفاده حداکثری صورت پذیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه شورای فنی استان اردبیل گفت:
او می گوید: با اتصال تولیدات بخش مصالح ساختمانی به حوزه دانش‌بنیان، در افزایش کیفیت و بهره‌وری مصالح رشد چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: دانشگاه‌های استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار مناسب انسانی و تجهیزات فنی را در اختیار دارند که دستگاه‌های اجرایی باید از این پتانسیل‌ها استفاده حداکثری نمایند و مشکلات حوزه عمرانی استان به‌عنوان پروژه در اختیار دانشجویان قرار گرفته و نتیجه نهایی و راهکارهای پیشنهادی دانشگاهی، بررسی و توسط دستگاه‌های اجرایی مربوط مورد استفاده قرار گیرد.

میرجعفریان گفت: باتوجه به شرایط آب‌و‌هوایی استان اردبیل، موضوع فصل کاری در بخش عمرانی خرد و کلان مطرح است ولی در نقاط مختلف جهان کشورهایی وجود دارند که با وجود داشتن شرایط جوی شبیه استان اردبیل، اقدامات عمرانی در آن کشورها متوقف نمی‌شود.

او می گوید: در این راستا موضوع فعالیت عمرانی استان اردبیل در طول سال به‌خصوص در شرایط نامساعد آب‌و‌هوایی توسط گروه‌های دانش‌بنیان و دستگاه‌های مرتبط مورد بررسی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: سازمان صمت استان اردبیل به‌عنوان مسؤول تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان مصالح ساختمانی بوده و لازم است در این حوزه نظارت‌های بیش‌تر و جدی‌تری داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار