سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس نقش‌جهان اصفهان:

شانس صعود ون‌ پارس به لیگ یک صددرصد است

سرمربی تیم فوتبال ون‌ پارس نقش‌جهان اصفهان گفت: نگاهمان به صدر جدول است و می‌خواهیم فصل آینده در لیگ دسته‌اول حضور داشته باشیم.

سعید جهانگیری گفت: منتقد با تاخیر بازی‌کردن تیم‌مان بودیم و خوشبختانه با تصمیم درست سازمان‌لیگ مسابقات خلیج‌فارس ماهشهر به‌دلیل حضور در مرحله نیمه‌نهایی ابتدا انجام و سپس دیدار سایر تیم‌ها برگزار شد؛ هم‌اکنون نیز دو هفته تعطیل هستیم، یک استراحت کوتاه‌مدت به بازیکنان دادیم تا ریکاوری ذهنی کنند؛ تمریناتمان را نیز آغاز کردیم و پس از تعطیلات دو هفته‌ای باید در تهران به‌مصاف اسپاد برویم.

او می گوید حواشی ایجاد شده دد رابطه با تبانی فقط گمانه‌زنی است، من می‌گویم چنین صحنه‌هایی با پس‌زمینه فکری تبانی در فوتبال وجود ندارد و امیدوارم این اتفاقات آگاهانا نباشد؛ اما به‌هرحال اگر با دقت بیشتری مسابقات توسط فدراسیون‌فوتبال و مسئولان مربوطه بررسی شود سهل‌انگاری‌ها نیز کمتر خواهد شد.

به گفته سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس دروازه‌بان مس با کیفیت است و فکر نمی‌کند اقدامی که مربوط به حواشی تبانی است را انجام داده باشد، اما خواسته وی از مسئولان فدراسیون و سازمان‌لیگ این است به‌دلیل رقم‌خوردن چنین مسئله‌ای در مسابقات فصل پیش بازی‌ها تحت‌الشعاع برخی مسائل واقعی یا غیرواقعی قرار گرفت وی ابراز امیدواری کرد با نگاه موشکافانه‌تری این مسائل زیر نطر گرفته شود و اجازه ورود چنین شائبه‌هایی به فوتبال داده نشود.

جهانگیری می‌گوید: هر چیزی به‌طور قوی بازدارنده باشد به‌درد می‌خورد؛ من به حواشی‌ها ورود نمی‌کنم چرا که در خصوص این مسائل اطلاعاتی ندارم. ذهن خودم و باشگاه را درگیر این مسائل نخواهیم کرد.

به اذعان وی تمام تمرکز ون‌پارس پیش بردن بازی‌ها برای موفقیت در فضای سالم خواهد بود. بهتر است فضای سالم در دستور کار تمامی تیم‌های دو گروه اول و دوم لیگ دسته‌دوم قرار بگیرد تا تیم‌ها بتوانند در مستطیل‌سبز همه‌چیز را رقم بزنند.

سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس نقش‌جهان در پایان گفت: شانس صعود به لیگ دسته‌اول صددرصد است؛ شاهین بندرعامری چهار امتیاز بیشتر نسبت به ما دارد و با وجود یک بازی کمتر این تیم، مقابل شاهین در خانه خودمان دیدار خواهیم کرد و هم‌اکنون نگاهمان به رتبه اول جدول است، با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا فصل بعد تیممان در لیگ یک باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار