گردان در میان برترین دروازه بان‌های لیگ قهرمانان آسیا + عکس

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا "ترین"‌های بخش انفرادی و تیمی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد.

شهاب گردان دروازه بان تیم فولاد خوزستان با عملکرد خوب خود در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ در جمع برترین دروازه بانان این رقابت‌ها قرار گرفت.

مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ در منطقه غرب قاره کهن به پایان رسید و چهره ۸ تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با به روز رسانی آمار‌های این رقابت‌ها، "ترین"‌های بخش‌های انفرادی و تیمی را در حوزه‌های مختلف معرفی کرد.

بسته نگه داشتن دروازه (کلین شیت)

در بخش بیشترین کلین شیت شهاب گردان دروازه بان تیم فولاد خوزستان با بسته نگه داشتن دروازه خود در ۴ بازی دوم است.

فوز القامی، دروازه بان شهاب الاهلی با ۴ کلین شیت صدرنشین این بخش است و لی بوم سو، سنگربان جنبوک موتورز هم با ۳ کلین شیت در جایگاه سوم قرار دارد.

ترین های لیگ قهرمانان آسیا

نجات دروازه

در بخش بیشترین نجات دروازه شهاب گردان با ۱۶ سیو در رتبه هفتم جای گرفته است.

در این بخش هی لیپان، دروازه بان تیم گوانگژوی چین و لاچنپا دروازه بان مومبای سیتی هند با ۲۸ سیو، و احمد عبدالستار از الوحدت با ۲۵ نجات به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.

ترین های لیگ قهرمانان آسیا

همچنین عملکرد خط دفاع و دروازه بان فولاد باعث شده است نماینده کشورمان در بخش تیمی پس از شباب الاهلی و دائجو در رتبه سوم بیشترین کلین شیت قرار بگیرد.

این در حالی است که سپاهان اصفهان دیگر نماینده کشورمان با ۱۲ گل خورده هشتمین تیم ضعیف مرحله گروهی از این نظر بود و رشید مظاهری دروازه بان این تیم هم با دریافت این تعداد گل، در میان دروازه بان‌هایی که بیشترین گل را دریافت کرده اند، در رتبه پنجم جای دارد.


بیشتر بخوانید 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.