تزریق واکسن کرونا شرط تماشای بازی سپاهان و ذوب آهن

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تزریق دز دوم واکسن دو هفته پیش از برگزاری مسابقه و داشتن ماسک بهداشتی برای ورود به ورزشگاه الزامی است.

عبدالحمید جمالی گفت: در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، مسابقه تیم‌های سپاهان و استقلال چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت در ورزشگاه نقش جهان و مسابقه تیم‌های ذوب آهن و پیروزی دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

او گفت: ۳۰ درصد از ظرفیت هر دو ورزشگاه برای حضور تماشاچیان اختصاص یافته است. ۱۸ هزار و ۹۰۰ نفر از هواداران سپاهان و هزار و ۱۰۰ نفر از هواداران استقلال برای بازی روز چهارشنبه و ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از هواداران ذوب آهن و ۵۰۰ نفر از هواداران پیروزی می‌توانند با تهیه بلیت از طریق تارنما‌های باشگاه‌های سپاهان و ذوب آهن در این مسابقات شرکت کنند.

او می گوید: هیئت فوتبال متعاقبا زمان باز شدن سامانه خرید بلیت را اعلام می‌کند.

به گفته معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، همه دستگاه‌های استان خود را ملزم به رعایت شیوه نامه ابلاغ شده از سوی فدراسیون می‌دانند، به همه هواداران اکیدا توصیه می‌شود که بلیت را فقط از طریق تارنمای باشگاه‌های ذوب آهن و سپاهان تهیه کنند و در صورتی که موفق به تهیه بلیت نشدند از تجمع در مقابل ورزشگاه خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.