شهردار اصفهان:

سفره فساد را از شهرداری اصفهان جمع می‌کنیم

شهردار اصفهان گفت:امید داریم به لطف خدا و با همدلی میان دستگاه‌های مختلف شهر بتوانیم سفره فساد را نیز در شهرداری اصفهان جمع کنیم.

علی قاسم‌زاده صبح امروز با حضور در چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری و قوه قضائیه ارتباط تنگاتنگی دارند که علت آن جنس کار شهرداری است و همیشه ارتباط خوبی بین این دو دستگاه وجود داشته است؛ در دوره اخیر ریاست دادگستری اصفهان این ارتباط از کیفیت بالاتری برخوردار شده است.

او به روحیه مردمی و تعاملی رئیس کل دادگستری استان اصفهان، پرداخت وگفت: مشاهده کرده‌ایم که در ملاقات‌های مردمی در همان لحظه، کار مراجعان را پیگیری می‌کنند که امیدواریم بتوانیم در کنار هم، به عنوان یک مجموعه شهری از مردم گره‌گشایی کرده و مشکلات مردم را حل کنیم و از مسیر خدمت بهتر به مردم اعتماد به نظام جمهوری اسلامی را روز به روز افزایش دهیم.

قاسم‌زاده می‌گوید در آستانه یک انقلاب اداری در شهرداری در مبارزه با فساد هستیم وامید داریم این غده‌های چرکین در این دوره مدیریت شهری از یکی از ساختار‌های اداری نظام زدوده شود؛ در این مسیر فراز و نشیب‌هایی خواهیم داشت که بدون همدلی و همگرایی نمی‌توان این مسیر را طی کرد.

کسانی از بیرون به صورت نامشروع و ناحق از این سیستم منتفع می‌شدند که قطعاً مقاومت‌ها و شیطنت‌هایی در این مسیر صورت خواهد گرفت که امید داریم به لطف خدا و با همدلی میان دستگاه‌های مختلف شهر بتوانیم به راحتی این غده چرکین را برچیده و سفره فساد را نیز در شهرداری جمع کنیم.

به گفته شهردار اصفهان یکی از پرکارترین دستگاه‌های اداری از لحاظ میانگین ساعت خدمت شهرداری است، همچنین نزدیک به صددرصد کارکنان شهرداری پاکدست و خدوم هستند و درصد بسیار کمی باعث شده‌اند حیثیت سیستم زیرسؤال برود که علت آن تحریک دلال‌های بیرونی است؛ امید داریم با کمک دستگاه قضا این لکه را از دامن شهرداری پاک کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۱:۴۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام اگه میتونید جلوی پارتی بازی در استخدام ها رو بگیرید من خودم به شخصه سه نفر رو میشناسم که با پارتی بازی تو شهرداری استخدام شدن سوادشون هم زیر دیپلم هست انوقت امثال من با مدرک لیسانس باید بیکار بمونیم.
آخرین اخبار