نخست‌وزیر مجارستان به فهرست دشمنان اوکراین اضافه شد

یک وب‌سایت بدنام نخست‌وزیر مجارستان را به عنوان همدست جنایتکاران جنگی روسیه معرفی و به لیست سیاه خود اضافه کرده است.

«ویکتور اوربان» به عنوان همدست جنایتکاران جنگی روسیه شناخته شده و به یک پایگاه داده آنلاین بدنام اضافه شده است که فعالان طرفدار کی‌یف از آن برای لیست سیاه افرادی که آن‌ها را دشمن دولت می‌دانند استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری آرتی، وب‌سایت Mirotvorets (صلح ساز) در سال ۲۰۱۴ به عنوان یک پایگاه داده عمومی از تروریست‌های طرفدار روسیه، جدایی‌طلبان، مزدوران، جنایتکاران جنگی و قاتلان ایجاد شد. این وب‌سایت شامل پیوند‌هایی به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و اطلاعات شخصی مانند آدرس خانه، تلفن و ایمیل است.

اوربان به عنوان همدست جنایتکاران جنگی روسیه و مبلغ ضد اوکراینی ذکر شده است. این وب‌سایت اشاره کرد که نخست‌وزیر مجارستان از جمله از تحریم نفت‌وگاز روسیه خودداری کرد. او همچنین با امتناع از ارسال تسلیحات به اوکراین و یا اجازه ترانزیت تسلیحات خارجی از طریق کشورش، تحریم‌های اتحادیه اروپا را شکست.

این در حالی است که به گزارش اسپوتنیک، «ویکتور اوربان» در ماه آوریل آمادگی مجارستان را برای پرداخت هزینه گاز روسیه به روبل اعلام کرد. دفتر نخست‌وزیری مجارستان روز یکشنبه گذشته مجدداً اعلام کرد که به دنبال خرید گاز از روسیه به روبل است.

به غیر از مجارستان، ۹ کشور اروپایی دیگر در بانک‌های روسیه حساب باز کرده‌اند، اما این کشور‌های نمی‌خواهند این اقدام را علنی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
کشورهایی که روسیه را در این حمله محق می دانند باید با هماهنگی و اتحاد فشار وارد بر روسیه را خنثی کنند تا کمر دولت آمریکا شکسته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
اسم ایرانم جزو دشمنانش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
افتخار بزرگی تو تاریخ به نام خودش ثبت کرد
کلا هر کی تو بلک لیست اوکراین بره تاریخ رو برده
آخرین اخبار