سامانه بلیط‌فروشی ذوب‌آهن و پرسپولیس بدون اختلال در حال فعالیت

شیوه تهیه بلیط الکترونیکی بازی ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران اعلام شد.

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ‌برتر فوتبال ایران روز دوشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

این دیدار در ورزشگاه فولادشهر برای نخستین‌بار پس از گذشت دو سال با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و ظرفیت ۳۰ درصدی اعلام‌شده که شامل ۵۰۰۰ هزار قطعه بلیط است و ۹۰ درصد به هواداران ذوب‌آهن و ۱۰ درصد به طرفداران پرسپولیس اختصاص پیدا می‌کند، به‌صورت اینترنتی در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

سامانه بلیط‌فروشی دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران یک‌روز مانده به دیدار مشخص شد و از ساعت ۱۴ امروز شنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه شروع به فعالیت خواهد کرد.
تعداد ۴۵۰۰ قطعه بلیط برای هواداران ذوب‌آهن و ۵۰۰ عدد نیز برای طرفداران پرسپولیس تعیین شده است؛ سکو‌های یک و دو برای میزبان و سکو‌های هفدهم و هجدهم برای میهمان فعال شده و تا به این لحظه کمتر از ۲۰۰۰ هزار بلیط برای هواداران ذوب‌آهن وجود دارد و فقط تعداد ۹ قطعه بلیط برای پرسپولیسی‌ها از ۵۰۰ بلیط باقی‌مانده و همچنین قیمت هر بلیط ۵۰ هزارتومان تعیین شده است.

سامانه امروز به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تا به اکنون مشکل یا اختلالی در سامانه برای خریداران بلیط ایجاد نشده است؛ البته همچنان بلیط‌فروشی ادامه خواهد داشت تا لحظه‌ای که تمامی بلیط‌ها به‌صورت الکترونیکی فروخته شود.


هواداران ذوب‌آهن و پرسپولیس می‌توانند با مراجعه به سامانه http://www.zobahansport.ir/ بلیط دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس را خریداری کنند.

همچنین لازم به ذکر است طبق اعلام باشگاه ذوب‌آهن و سازمان‌لیگ صرفا هواداران دارای بلیط الکترونیک مجوز حضور در ورزشگاه را خواهند داشت، همچنین بلیط‌فروشی این دیدار صرفا از درگاه الکترونیکی صورت خواهد پذیرفت و بلیط‌فروشی حضوری در محل ورزشگاه وجود نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.