دستگیری ۳ سارق و کشف ۳۰ میلیارد اموال سرقتی در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۳ سارق، ۲ مالخر و کشف ۱۲ فقره سرقت تجهیزات برق، مخابرت، آب و فاضلاب به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات برق، مخابرات، آب و فاضلاب در مناطقی از شهرستان سیرجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او می‌گوید: با تلاش‌های ماموران پلیس آگاهی و پی جویی‌های تخصصی، ۳ متهم دخیل در این سرقت‌ها شناسایی و با اعلام به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های تابعه، تلاش برای دستگیری آنان ادامه یافت.

به گفته سرهنگ امیرسبتگی پیگیری‌های بی وقفه پلیس نتیجه داد و در نهایت، سارقان با یک دستگاه خودرو پژو حین سرقت ترانس برق در یکی از روستا‌های حومه خیرآباد، با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی خیرآباد دستگیر شدند.

او گفت: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود ضمن معرفی ۲ مالخر مرتبط با خود، به ۱۲ فقره سرقت از تجهیزات مخابرات، برق، آب و فاضلاب اعتراف کردند و برخی اقلام مسروقه شامل ۴ ترانس برق، کابل‌های مخابراتی، کابل برق، دریچه‌های فلزی آب و فاضلاب و... به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از مخفیگاه آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان می‌گوید: این متهمان به صورت باندی با یک خودروی پژو مکان‌های مورد نظر را در نقاط روستایی کم جمعیت انتخاب و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت می‌کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار