وزیر جهاد کشاورزی:

موانع تامین سرمایه در گردش واحدهای تولید کالاهای اساسی رفع می‌شود

ساداتی نژاد گفت: در حوزه تامین سرمایه در گردش تشکل‌های تولید کالا‌های اساسی مقرر شده با همکاری روسای بانک‌های کشاورزی کل استان‌ها موانع تامین مالی بر طرف شود.

آقای ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بخش خبری ۲۱ در خصوص تامین کالاهای اساسی با اجرای هدفمندسازی ارز ترجیحی به سوالات زیر پاسخ داد:

وزارت جهاد کشاورزی چه تمهیداتی اندیشیده و  آمادگی برای تامین کالاهای اساسی به چه صورتی است؟

ساداتی نژاد: امروز میزبان وزیر صمت و وزیر دادگستری بودیم. جلسه‌ای با روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات استان ها داشتیم تا همگرایی و هم افزایی برای فعالیت در استان‌ها ایجاد شود.

در کنار تامین، توزیع و نظارت بر بازار داریم، در حوزه تامین در وزارت جهاد کشاورزی هیچ مشکلی نداریم مرغ و تخم مرغ و روغن در حال تولید هستند.

چه تصمیمی امشب در جلسه مشترک با وزرای صمت و دادگستری گرفته شد؟

ساداتی نژاد: یکی از مباحثی که در جلسه امشب مطرح شد در حوزه تامین سرمایه در گردش اتحادیه و تشکل‌های  تولید کالا‌های اساسی بود که  با همکاری  روسای بانک‌های کشاورزی کل استان‌ها  موانع تامین مالی  و سرمایه در گردش بر طرف شود.

دامدار کارت با سقف  ۲۰۰ میلیون تومان به همه کشاورزان برای خرید نهاده‌های دامی با تسهیلات ارزان قیمت مورد توافق قرار گرفت. در زمینه خرید محصولات مازاد در حوزه دام مرغ و تخم مرغ شرکت پشتیبانی دام آمادگی  کامل دارد. تامین نهاده‌های دامی از طرف وزارت جهاد کشاورزی به طور کامل انجام می‌شود.

در تامین روغن مشکلی نداریم برخی مشکلات در قفسه‌ها به خرید مازاد بر می‌گردد که  هموطنان نگرانی در مورد کمبود نداشته باشند در تامین روغن و سایر کالا‌ها مشکلی نداریم.

کار بزرگ اقتصادی که به نفع مردم است و با فرمایشات رئیس جمهور شروع شده در گام دوم هم به خوبی با همکاری مردم و بنگاه‌های تولیدی پیش می‌رود و در توزیع هم مشکلی وجود ندارد و  نظارت از سوی تعزیرات انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار