واکنش جنبش جهاد اسلامی به شهادت داوود الزبیدی

جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت یکی از فرماندهان کتائب شهداء الاقصی تاکید کرد مردم فلسطین این جنایات را بی پاسخ نمی‌گذارند.

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت داود محمد الزبیدی، قهرمان ۴۲ ساله ساکن اردوگاه جنین اعلام کرد اشغالگران را مسئول عواقب این جنایت جدید می‌دانند و تاکید می‌کنند ملت انقلابی آن‌ها در هر نقطه از سرزمین اشغالی که باشند، این اقدامات را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی، امروز (یکشنبه، ۱۵) از به شهادت رسیدن «داوود الزبیدی» از فرماندهان «کتائب شهداء الاقصی» شاخه نظامی جنبش فتح و برادر اسیر «زکریا الزبیدی» از قهرمانان عملیات فرار از زندان فوق امنیتی «جلبوع» خبر دادند.

بر اساس این گزارش، او از ساکنان اردوگاه جنین بود، در بیمارستان «رمبام» در شهر اشغالی حیفا، جان خود را به دلیل شدت جراحات وارده از دست داد. در جریان حمله نظامیان اشغالگر صهیونیست در صبح روز جمعه پیش به اردوگاه جنین، داوود الزبیدی از ناحیه شکم هدف تیراندازی قرار گرفته بود که به دلیل وضعیت وخیمی که داشت به این بیمارستان در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ انتقال یافت و ارتش اشغالگر نیز با وجود وضعیت جسمی وخیم او، اعلام کرد که وی را دستگیر کرده است.

کتائب شهداء الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح نیز با انتشار بیانیه‌ای از شهادت این فرمانده خود در اردوگاه جنین، بر اثر شدت جراحات وارده به دلیل حمله جمعه پیش صهیونیست‌ها به این اردوگاه خبر داد و بر  درست بودن گزینبه مقاومت مسلحانه در دفاع از مردم فلسطین، بهترین انتخاب برای مقابله با جنایات دشمن صهیونیستی و کوتاه‌ترین راه برای آزادسازی سراسر فلسطین تاکید کرد.

این مبارز  آزاده ۴۳ ساله فلسطینی، بیش از ۱۲ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی سپری کرده است. یک برادر او به نام طه و مادرش به نام «سمیره الزبیدی» در یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین در آوریل ۲۰۰۲ به شهادت رسیده‌اند و برادر دیگر او زکریا، هنوز در اسارت به سر می‌برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار