استاندار تهران خبر داد:

افزایش دو ساعته ساعت کاری نانوایی ها به تشخیص فرمانداران

منصوری گفت: از فردا ساعت کاری نانوایی ها دو ساعت بنا به تشخیص فرمانداران افزایش خواهد یافت تا خدمت رسانی به صورت مداوم و جدی انجام شود.

حسن منصوری در جلسه شورای آرد و نان استان تهران گفت: هیچ کاستی نباید در آرد نان داشته باشیم، آرد و نان خط قرمز ما است. رئیس جمهور هم بر افزایش نیافتن قیمت نان تاکید دارد. فردا تمام فرمانداری‌ها تشکیل کارگروه آرد و نان خواهند داد و مصوبه‌های جلسه امشب را عملی می‌کنند. شایعه شده که کمبود آرد وجود دارد، ولی ما به لحاظ موجودی و ذخیره وضعیت فوق العاده‌ای داریم.

به گفته استاندار تهران بخشی از صفوف زیادی که در چند روز گذشته به وجود آمده به دلیل نگرانی‌های کاذب است و حضور اتباع در برخی شهرستان‌ها افزایش یافته که باعث می‌شود سرانه‌ها افزایش یابد. در آمار‌ها تعداد اتباع ثبت نشده و امشب مقرر شد تا تعداد اتباع برآورد شود و سهمیه به طور متناسب افزایش یابد. معنا ندارد که اتحادیه‌ها نظارت را انجام ندهند و باید اتحادیه‌ها در این زمان به کمک دولت و مردم بیایند و کمک مضاعف انجام دهند.

او گفت: از فردا ساعت کاری نانوایی‌ها دو ساعت بنا به تشخیص فرمانداران افزایش خواهد یافت تا خدمت رسانی به صورت مداوم و جدی انجام شود. هر نانوایی که درخواست سهمیه کرد، در اختیارش قرار خواهد گرفت و فرمانداران باید این کار را به طور حساب شده و با دقت انجام دهند.

آرد احتکار شده و آرد نانوایی‌های که کشف و پلمب می‌شوند باید سریعا وارد بازار خواهند شد و فرمانداران نظارت‌های خود را افزایش خواهند داد و باید از همه ابزار نظارتی استفاده شود، فرمانداران نباید از تعزیرات و دادستانی کمک بگیرند. علاوه بر اصناف و تعزیرات از بسیج اصناف هم کمک بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار