استاندارگیلان:

مسئولان برای اجرای صحیح مردمی کردن اقتصاد، در کنار ملت هستند

استاندارگیلان بر تشدید نظارت و بازرسی دستگاه‌های متولی با کمک بسیج اصناف در همه نقاط استان تاکیدکرد.

اسدالله عباسی در جلسه کمیته اقدام مشترک و ستاد تنظیم بازار استان با یادآوری اینکه هیچ افزایش قیمتی بالاتر از نرخ مصوب در مورد کالا‌هایی که اصلاح قیمت داشته اند، قابل قبول نیست؛ استمرار نظارت‌ها و اهتمام کافی به توزیع کالا در همه نقاط استان و برخورد قاطع و قانونی با فرصت طلبان، سودجویان و مخلان تعادل بازار را مورد تأکید قرار داد.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم در زمینه تامین، توزیع و نظارت کافی نگرانی نداشته باشند، افزود: به اندازه کافی کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم موجود است و در تامین کالا‌های پرمصرف هم مشکلی نیست بنابراین باید توزیع مناسب و نظارت کافی و جدی در همه مناطق گیلان مد نظر باشد.

او توزیع متوازن کالا‌ها در نقاط مختلف استان را ضروری دانست و بیان داشت: مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی بویژه اعضای ستاد تنظیم بازار و فرمانداران، به صورت میدانی در کنار مردم بوده و در اجرای صحیح مردمی کردن اقتصاد، تمام قد پای کار هستند

عباسی بار دیگر استمرار اهتمام جدی مسئولان نهاد‌های اقتصادی، اعضای ستاد تنظیم بازار استان و همراهی دستگاه‌های نظارتی، انتظامی و امنیتی برای برخورد با سودجویان در جهت ایجاد فضای آرامش برای هم استانی‌ها و نا امن کردن فضا برای سودجویان را مورد تأکید قرار داد.

استاندار گیلان اظهار داشت: دولت صادق الوعد سیزدهم در اجرای مردمی کردن اقتصاد آبرو گذاشته و همه راه‌های فساد را برای سودجویان می‌بندد و قطعا مردم با صبوری و اعتماد به دولت، شهد شیرین اجرای اقتصاد اسلامی و عادلانه سازی یارانه‌ها را خواهند چشید.
در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران عضو ستاد تنظیم بازار گیلان نیز گزارشی از آخرین وضعیت تامین، توزیع و نظارت بر بازار ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.