شهر اصفهان تشنه ظرفیت ورزشی است

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: استقبال پر رنگ ظرفیت های ورزشی از سوی مردم نشان دهنده مطالبه ‌جدی آن‌ها برای توسعه سخت‌افزاری و امکانات ورزشی است.

احسان بعیدی گفت: ظرفیت‌های آموزشی ورزشی که توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همه ساله به شهروندان ارائه می شود، در ابتدای امسال تقریبا به صورت کامل پر شده و سانس‌های استیجاری ورزشی که توسط این سازمان به شهروندان ارائه می شود نیز به‌ صورت کامل در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

او می گوید: این استقبال از سوی مردم نشان دهنده مطالبه‌ جدی آن‌ها برای توسعه سخت‌افزاری و امکانات ورزشی است که باید به آن توجهی ویژه داشت.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر تمامی سانس‌های آموزشی و استیجاری سازمان و بخش خصوصی در حال خدمت‌رسانی به مردم است و اگر می‌خواهیم پاسخگوی این نیاز آن‌ها باشیم باید به طور جدی در توسعه سرانه ورزشی اصفهان توسط همه حوزه های متولی گام برداریم.

به گفته او، استقبال پررنگ مردم از ظرفیت‌های ورزشی حاکی از این است که اتکا به امکانات موجود نمی‌تواند ما را به هدف مطلوب در خدمت‌رسانی ورزشی به شهروندان برساند.

بعیدی می گوید: باید برنامه‌هایی آنی برای ارتقاء سخت‌افزاری و توسعه امکانات ورزشی به کمک همه دستگاه‌ها تدوین و به مرحله اجرا برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.