طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها

مهلت ثبت نام افراد جدید و جاماندگان یارانه دوباره تمدید شد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ثبت نام افراد جدید و جامانده از یارانه که تا چهارم خرداد تمدید شده بود، تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، سرپرستان خانوار‌هایی که جامانده  یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند و تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند، می‌توانند همچنان با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت نام خانوار خود اقدام کنند.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده که در اختیار داشتن شماره همراه به نام سرپرست خانوار، کدملی، کدپستی، تاریخ تولد و شماره شبای بانک مربوط به سرپرست خانوار متقاضی جدید و جامانده از یارانه، ضروری است. سرپرستان مذکور می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود کد دستوری #کد ملی ۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری کنند.

معترضین به دهک‌بندی اعلام‌شده یا قطع یارانه اردیبهشت‌ ۱۴۰۱، همچنان باید از طریق آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و  پیگیری کنند.

 پیش‌تر سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در راستای تکلیف مقرر در جزء ۱ بند ص تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، ثبت نام از افراد جدید و جامانده از یارانه را در تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا یکم خرداد ۱۴۰۱ برای تمامی افراد جدید و جامانده آغاز و این مهلت را تا روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ تمدید کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۱
میگن ثبت نام گروهی خاصی را شامل نمی شود. ولی در مورد کسی که پدرش یارانه دارد ولی فرزند چون زیر ۱۸ سال است نمی تواند ثبت نام کند چه می گویید. هر چه سریعتر چاره ای بیندیشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
یارانه حق همه مردم ایران اعم از غنی و فقیره حالا اگه کسی نخواست تون حسابش جداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
سلام بنده کارمند بازنشسته هستم بخدا قسم حقوق اردیبهشت ۱۴۰۱.بنده شده چهار میلیون و چهارصد هزار تومان..
وتا فروردین ۱۴۰۱.فقط یارانه ۴۵هزار تومانی می گرفتم ولی پول پاداش بازنشستگی و یک مقدار هم از فروش ملکی که ارثیه رسیده بود را فروختم و روی هم یک حساب سپرده باز کردم شما بگین من چکار کنم. تا قبل این جزه دهک سوم بودم. لطفا اگر امکان دارد پیگیری کنید ممنون میشم....تازه یک دانشجوی دانشگاه آزاد هم دارم لطفا........
Iran (Islamic Republic of)
مسئولین ایران زمین
۰۰:۱۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
ما به مردم ایران صدقه میدهیم تا از گرسنگی نمیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
در مورد مجردها کمتر از ۳۵ سال توضیح دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
درود
میشه لطف کنید yjcجان بفرماید اونیکه یه پسر سرباز داره چیکار باید بکنه منظور در یافتی سربازان وظیفه است
Iran (Islamic Republic of)
آگاه به مسائل زمانه
۱۸:۲۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
دارن تمدید میکنن که گولمون بزنن و آخرش هم همون 400 تومن را بدن در حالی که مطابق محاسبات دقیق ، حداقل باید ماهانه 90 میلیون تومان به هر ایرانی داده بشه. الان توی اکثر کش.ر های دنیا دارن میدن همین مقدار و البته لیاقت ایرانی ها بیشتر از این حرفهاست. الان کشورهایی به حداکثر 400 سال تمدن اینقدر رایانه میگیرن و ما با بیش از 5000 سال تمدن خیلی بیشتر باید بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۸:۰۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
لطفا در مورد جداسازی افرادی که در یک خانواده بودن و در حاضر به تنهایی زندگی میکنند توضیح دهید.
آخرین اخبار