اصفهان پیشتازان کمک رسانی در زمان‌های بحرانی

معاون وزیر کشور، رئیس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، اصفهان را پیشتاز در کمک رسانی در زمان‌های بحرانی دانست.

جمالی نژاد معاون وزیر کشور با سرآتشیار عبدالله علیدادی فرمانده اکیپ امدادی آتش نشانی اصفهان در خصوص آخرین اقدامات انجام شده توسط اکیپ نجات اعزامی از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به شهر آبادان دیدار و گفتگو کرد.

جمالی نژاد ضمن عرض خدا قوت به آتش نشانان اصفهانی، اصفهان را پیشتاز در کمک رسانی در زمان‌های بحرانی دانست و ساعتی را شاهد و ناظر فعالیت‌های آتش‌نشانان کلانشهر بود.

خدمت رسانی آتش‌نشانان اصفهان به متروپل آبادان با پیشرفته‌ترین تجهیزات

رئیس اکیپ نجات در ارتفاع و کوهستان آتش‌نشانی اصفهان از آمادگی کامل و تجهیزات پیشرفته نجات برای امداد رسانی به حادثه متروپل آبادان خبر داد.

آتشیار دوم صفدریان گفت: گروه آتش‌نشان اعزامی از اصفهان با تمام توان به همراه تجهیزات پیشرفته نجات، جدیدترین و قویترین خودروی نجات و پیشروی سازمان در محل حادثه حاضر شده ایم و امیدواریم بتوانیم افراد محبوس شده در زیر آوار را زنده خارج کنیم.

او می‌گوید: متاسفانه شرایط امداد رسانی دشوار است، ولی ما تمام سعی خود را به کار بسته ایم تا یار و یاور همکاران عزیزمان در آبادان باشیم.

به گفته صفدریان، برای ما فرقی نمی‌کند که این حادثه در شهرمان نیست، برادران و خواهران جنوبی ما نیز هموطنان ما هستند و در قبال آن‌ها هم تعهد داریم و متعهد می‌مانیم.

رئیس اکیپ نجات در ارتفاع آتش نشانی اصفهان گفت: خداوند متعال را شاکریم که این توفیق نصیب من و آتش‌نشان اصفهانی شده است تا مددیار شهروندان شهر ایثار، آبادان سرافراز باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.