مهلت نام نویسی آزمون پروانه کارآموزی وکالت تمدید شد

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت نام نویسی آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری نوبت پذیرش سال ۱۴۰۰ تا روز یک شنبه ۱۵ خرداد تمدید شد.

علیرضا کریمیان با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۵۹ هزار و ۴۰۰ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند، گفت: داوطلبان تا پایان یک شنبه ۱۵ خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش با بیان اینکه متقاضیان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته‌شده برای ثبت‌نام اقدام کنند، گفت: با توجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شده است امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود بنابراین متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

به گفته کریمیان، اطلاعیه تکمیلی درباره اصلاحات آگهی پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری در سایت سازمان سنجش به نشانی https://sanjesh.org منتشر شده است و داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار