بیش از ۱۴ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه برق روستا‌های دهگلان هزینه شد

رییس شبکه برق دهگلان گفت: در سال جاری ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای نوسازی و اصلاح شبکه توزیع برق روستا‌های کوله بیان، نجف آباد، تور به ریز و آلی پینک این شهرستان هزینه شد.

کیومرث آقا محمدی گفت: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع هفت هزار و ۵۰ متر شبکه برق فشار ضعیف در چهار روستای ذکر شده شهرستان دهگلان اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

او گفت: تا پایان نیمه اول سال جاری کل شبکه فشار ضعیف روستایی شهرستان دهگلان تبدیل به کابل خودنگهدار می‌شود،که طی سال جاری، در روستای کوله بیان ۵۵۰ متر شبکه ضعیف هوایی سیمی با یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

رییس شبکه برق دهگلان می گوید: در روستای نجف آباد یک هزار و ۵۰۰ متر شبکه ضعیف هوایی سیمی با حدود سه میلیارد ریال هزینه، اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

آقامحمدی گفت: در روستای توربه ریز هم قسمتی از شبکه پارسال نوسازی و در هفته گذشته مابقی شبکه فشار ضعیف روستا به میزان یک هزار و ۳۰۰ متر از سیم مسی به کابل خودنگهدار تبدیل شد که اجرای آن ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه در بر داشت.

به گفته او امسال در روستای آلی پینک هم سه هزار و ۷۰۰ متر شبکه ضعیف هوایی سیمی برق به کابل خودنگهدار تبدیل و برای اجرای این طرح حدود هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

رییس شبکه برق دهگلان هدف از تبدیل شبکه فشار ضعیف برق به کابل خودنگهدار را ارتقای کیفیت برق، ارتقای پایداری و ایمنی عمومی شبکه، آزاد سازی معابر روستا جهت اجرای طرح هادی، ارتقای حفاظت فیزیکی و توسعه شبکه روشنایی معابر برق روستا‌ها اعلام کرد و گفت: در حال حاضر عملیات بازسازی شبکه برق روستا‌های، شاهجوب، شعبانی و چرخه بیان شروع شده است.

دهگلان در ۴۵ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.