پیش بینی پایگاه هایی برای گذران اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان در تابستان امسال ۱۵۵پایگاه مختلف در نظر گرفته شده است.

سید بهاالدین ملک حسینی گفت: از این تعداد ۲۶ پایگاه مربوط به تشکل های دانش آموزی ،۱۵ پایگاه دارالقرآن،۱۳ پژوهش سرا است.

او می گوید: ۱۴ تا پایگاه کانون فرهنگی و تربیتی ،۳۵ تا برای مجتمع و سالن های ورزشی۱۳ تا هسته های مشاوره و ۳۹ پایگاه مدرسه ای از دیگر پایگاه های در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح  است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان شعار اصلی اوقات فراغت امسال را(هر دانش آموز یک مهارت) برشمرد و گفت: تحقق شعار امسال و سیاست های تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهمترین سیاست های اوقات فراغت دانش آموزی امسال است.

ملک حسینی با تشریح پیش بینی ها و اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح اوقات فراغت دانش آموزی امسال می گوید: تهیه و بارگزاری پوستر و تیزر تبلیغاتی فعالیت های تابستانی در شبکه آموزشی شاد، استفاده از ظرفیت ها و فرصت های درون و برون سازمانی برای اطلاع رسانی برنامه ها و فعالیت های تابستانی به ویژه رسانه ملی،پیگیری برای تعریف دوره های آموزشی و انتخاب مدیران دوره‌ها در سامانه همگام ،اطلاع رسانی به مدارس برای ورود و ثبت نام دانش آموزان در سامانه همگام و نیز پیگیری جلسات استانی، شهرستانی و مناطقی برای اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزی در تابستان امسال از مهترین اقدامات و پیش بینی های انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.