مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

خراسان رضوی ۴۰۰ مدرسه کانکسی دارد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تحصیل دانش آموزان این استان در ۴۰۰ مدرسه کانکسی خبرداد.

سید امیر شوشتری در حاشیه افتتاح ۲مدرسه خیر ساز در روستا‌های سلطان آباد و عمادیه جلگه رخ تربت حیدریه گفت: مدارس کانکسی تا سال ۱۴۰۲ جمع آوری خواهدشد و برای این منظور ۲هزار میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف پیش بینی شده است.

او گفت: کار خیر خیرین باقیات و صالحات است و علاوه بر آن در تربیت دانش آموزان سهم دارند و این کار خیر باعث می‌شود که دانش آموزان از این کار الگو بگیرند.

در حوزه فرهنگی خیلی ضعیف هستیم

محسن زنگنه نماینده مردم شهرستان‌های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه گفت: تا کی باید کشور را با آزمون و خطا پیش ببریم متأسفانه ما شاخص و نقطه مطلوب نداریم.

او گفت: باید برای آموزش پرورش شاخص بگذاریم، وضعیت آموزشی در منطقه ضعیف است و دلایلی مختلفی در این مورد وجوددارد.

زنگنه گفت: ۱۵ هزار مگاوات برق کسری داریم و این یعنی به اندازه ۳ماه خاموشی کل کشور داریم.

افتتاح ۲ باب مدرسه خیر ساز در بخش جلگه رخ تربت حیدریه

همزمان با دهه کرامت ۲ باب مدرسه خیرساز در روستا‌های عمادیه و سلطان آباد بخش رخ تربت حیدریه طی مراسمی صبح امروز به بهره برداری رسید.

حمید قلی‌زاده رئیس اداره آموزش و پرورش جلگه رخ گفت: طی دو مراسم جداگانه دبستان رجبعلی معصومی یک کلاسه روستای عمادیه در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و زیربنای ۵۰ مترمربع و مدرسه سه کلاسه در روستای سلطان آباد بخش رخ در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع با زیربنای ۲۴۰ دخترانه متوسط، رجبعلی معصومی (۴) مترمربع به بهره‌برداری رسید.

او گفت: ضرورت ایمن سازی و نوسازی مدارس قدیمی اولویت است و نیاز به مدرسه سازی در منطقه رخ زیاد است و نیازمند مشارکت بیشتر مردم و خیرین در این مجموعه آموزشی همچنان احساس می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.