شهروند خبرنگار اصفهان پیگیری کرد

بهسازی آسفالت فرسوده روستای نهوج در برنامه عملیات راهداری قرار دارد

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: اولویت هر شهرستان برای بهسازی جاده های فرسوده بر اساس میزان تردد، متفاوت است.

وضعیت جاده فرسوده در روستای نهوج شهرستان اردستان تردد را برای رانندگان دشوار کرده است و این امر گلایه مردم منطقه را به همراه داشت.برای بررسی و پیگیری این موضوع با مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان استان اصفهان گفتگو کردیم.

علیرضا محمدیان گفت: عنوان چهارراه حمل و نقل کشور و استان واقع در پولدار‌های شمالی جنوبی و شرقی غربی همواره در طول سال دارای ترافیک بسیار زیاد در سطح راه‌ها بوده و همچنین مسئله اضافه تناسب به واسطه وجود کارخانجات و مراکز تولید محصولات معدنی متعدد در سرتاسر استان باعث می‌گردد که نسبت خرابی راه‌ها بیشتر شده و نیازمند ترمیم نگهداری و لکه گیری و روکش آسفالت مداوم باشد.

به گفته او در حال حاضر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان پروژه‌های متعددی را در راستای بهسازی و نگهداری راه‌ها در دست اجرا دارد که با توجه به اولویت بندی‌های انجام شده برنامه ریزی لازم برای بهسازی تمامی راه‌ها انجام خواهد شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان استان اصفهان می گوید برنامه ریزی نیز شده است تا با ارائه آمار اطلاعات و مستندات مربوطه فنی در سفر پیشروی رئیس جمهور محترم به این استان به همراه هیئت محترم وزیران بتوان با طرح موضوع در جلسه استانی رئیس جمهور بودجه و مصوبات لازم برای بهسازی و نگهداری بیشتر راه‌های استان اصفهان را دریافت و انشاالله که بتوان با سرعت بیشتری نگهداری راه‌های استان اصفهان را انجام داد.

به گفته محمدیان در مورد آسفالت محور نهوج کوهپایه مقطع شهرستان اردستان با توجه به برآورد‌های انجام شده و بر اساس اعتبارات ابلاغی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان این محور نیز در برنامه عملیات راهداری قرار گرفته و با اولویت‌های معمولی شده بر اساس میزان تردد، اهمیت راه و اولویت بندی عملیات راهداری در نگهداری راه‌ها نتیجه گیری و بهسازی انجام خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار