نماینده قوه قضاییه:

کالاهای توقیفی در انبارهای سازمان اموال تملیکی آذربایجان‌غربی تعیین تکلیف شوند

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی و عضو هیات عالی نظارت گفت: باید از متروکه شدن کالا‌های توقیفی در انبار‌های سازمان اموال تملیکی ممانعت کنیم و در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف این اقلام اقدام شود.

عباس پوریانی روز چهارشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت اموال تملیکی آذربایجان‌غربی گفت:مرزهای استان در عین حالی که تهدیداتی مثل پدیده قاچاق دارد، فرصت های زیادی نیز دارد که باید از آنها استفاده کرد.

او می گوید: گمرکات آذربایجان غربی باید با سازمان جمع آوری اموال تملیکی تفاهم و ارتباط مستمر و موثری داشته باشند تا کارها به درستی پیش رود و از تضییع اموال توقیفی ممانعت شود.

او گفت:سازمان اموال تملیکی در هر جایی که احساس نیاز کرد، باید درخصوص تعیین تکلیف اموال توقیفی متروکه از حاکم شرع دستور فروش یا تعیین تکلیف را اخذ کند.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی با اشاره به ورود بسیار موثر دادگستری آذربایجان غربی در برخی امور مرتبط به سازمان جمع آوری املاک تملیکی به خصوص در تحویل واگن‌های قطار توقیفی مترو که با ورود دادگستری استان تعیین تکلیف و تحویل سازمان مسافربری قطار ارومیه - مشهد شد، گفت: مدیران پیگیر از ظرفیت دادگستری نهایت بهره را می‌برند و گره‌ها و مشکلات پیش آمده را با استفاده از ظرفیت دادگستری مرتفع می‌کنند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به لزوم تعیین تکلیف فوری خودروهای توقیفی در انبارهای سازمان اموال تملیکی، گفت: دستور لازم صادر شده و باید تا پایان تیرماه خودروهای توقیفی متروکه با هماهنگی دستگاه قضایی تعیین تکلیف شوند.

ناصر عتباتی می گوید: اقلام توقیفی در انبارهای سازمان‌اموال تملیکی باید در سریعترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند تا از کاهش ارزش یا فساد آنها جلوگیری شود.

او گفت:مرزهای زیاد استان موجب شده که قاچاق کالا و ارز و احشام و موارد دیگر در استان نسبت به سایر استان‌ها بیشتر مشاهده شود و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق در همه ابعاد ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.