پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به خبرنگاران خراسان رضوی

مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به خبرنگاران عضو خانه مطبوعات این استان خبرداد.

علی پاکباز خسروشاهی گفت: تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به خبرنگاران عضو خانه مطبوعات این استان طبق هماهنگی انجام شده با موسسه اعتباری ملل پرداخت می‌شود.

او گفت: طبق هماهنگی و مساعدت موسسه اعتباری ملل اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان وام قرض‌الحسنه ۱۵ میلیون تومانی دریافت می‌کنند که پرداخت این تسهیلات با اقساط ۲۴ ماهه بدون سپرده‌گذاری و بر اساس اولویت ثبت‌نام پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی گفت: خبرنگاران عضو خانه مطبوعات در صورت تمایل به دریافت وام مزبور به پایگاه اینترنتی خانه مطبوعات خراسان رضوی جهت ثبت‌نام مراجعه کنند.

خسروشاهی گفت: خبرنگاران برای سهولت در پرداخت این تسهیلات به شعب در دسترس موسسه اعتباری ملل جهت افتتاح حساب اقدام کنند.

او گفت: تفاهم‌نامه همکاری نیز جهت ارائه خدمات رفاهی و تفریحی به جامعه خبری استان با نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی منعقد شده که امضای تفاهم‌نامه با موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی با شرایط ایده‌آل برای اعضای خانه مطبوعات از آن جمله است.

مدیر خانه مطبوعات خراسان گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها اعضای خانه مطبوعات می‌توانند جهت استفاده از اماکن ورزشی و ثبت‌نام فرزندان برای استفاده از برنامه‌های آموزشی و اوقات فراغت در موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی از تخفیف ۲۰ درصدی استفاده کنند.

خسروشاهی گفت: اکنون حدود ۴۰۰ نفر از خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات در خانه مطبوعات استان عضویت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار