معرفی سه دانش آموز فارسی درشورای آموزش وپرورش استان

سه دانش آموز فارسی به عنوان نمایندگان دانش آموزان فارس در شورای آموزش وپرورش معرفی شدند.

محبی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در صدو هشتمین جلسه‌ی شورای آموزش و پرورش استان گفت: شورای آموزش و پرورش از شورا‌های کاربردی استان محسوب می‌شود که می‌تواند منشاء تحولات باشد و باید به صورت ویژه به آن توجه شود.

او گفت: با تکیه بر این طرح می‌توان چالش‌ها و راهبرد‌های آموزش و پرورش را احصاء و از فرصت ایجاد شده بصورت بهینه استفاده و برای رفع آن‌ها برنامه ریزی کرد.

محبی پور گفت: جلسات چندجانبه با روسای سایر ادارات بمنظور هماهنگی بیشتر بین دستگاهی تشکیل و مصوبات پیگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با اشاره به طرح شروع مدارس از مهر ماه گفت: باید از فرصت تابستان برای رفع موانع حضوری شدن مدارس بهره‌ مند شد زیرا با ایجاد تعامل  میان سایر دستگاه ها، تابستانی پربار و غنی را  می توان برای دانش آموزان فراهم کرد.

او گفت: آموزش و پرورش به همراه سایر دستگاه‌ها برای ایجاد رشته‌های مهارت محور، برنامه ریزی برای مهارت آموزی دانش آموزان و پیشرفت شان در کسب و کار و استارت آپ‌ها فعالیت‌هایی را طراحی کنند.

محبی پور گفت:  آموزش صحیح حرفه‌ها می‌تواند در مسیر اشتغالزایی تاثیرات بسزایی داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: کارگروهی متشکل از مدیرکل اموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی، شهردار شهر شیراز، رییس شورای شهر می‌تواند در روند اجرایی شدن مصوبات تسریع و تسهیل کند.

او گفت: باید فعالیت این کارگروه با محور دینی و ملی ایفای نقش کند و با شناسایی نفوذ دشمن برای رفع این خلا‌ها فعالیت طراحی کنند.

در پایان این جلسه دانش آموزان مهدی مولودی و زهرا اسعدی نمایندگان فارس در مجلس دانش آموزی کشور وعلی اصلاحی نماینده مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان، به عنوان نمایندگان دانش آموزان فارس در شورای آموزش وپرورش معرفی شدند.

در این جلسه بنا به تاکید استاندار فارس در صد و چهل وهفتمین جلسه شورا مبنی بر انتصاب یک مشاور متخصص در حوزه عمرانی در آموزش وپرورش فارس، آقای قهرمان قهرمانی نیز با حکم مدیرکل آموزش وپرورش فارس بعنوان مشاور مدیرکل در امور عمرانی فضا و تجهیزات منصوب شد.

در کارنامه‌ی مسئولیتی قهرمان قهرمانی کارشناس مسئول بودجه و عمرانی سازمان آموزش و پرورش، مدیر مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش، مسئول نمایندگی آموزش و پرورش منطقه سده، معاون مرکز تربیت معلم شهید بهشتی شهرستان اقلید، عضو گروه تحقیق هیئت بدوی به چشم می‌خورد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار