ناامنی دانش‌آموزان ناحیه چهار زیر سقف لرزان هفت مدرسه فرسوده

رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز گفت: هفت مدرسه فرسوده در این ناحیه آموزشی وجود دارد که برای دانش‌آموزان خطرآفرین است.

یاسین معتوکی گفت: این موضوع را با اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خوزستان مطرح کردیم و این اداره کل اعلام کرد نباید از این ساختمان‌ها استفاده شود، این در حالی است که مکانی برای انتقال دانش آموزان وجود ندارد و نمی‌توان این مدارس را تعطیل کرد.

او ادامه داد: برای استحکام بخشی و یا ساخت مجدد مدارس فرسوده باید هر چه زودتر و پیش از بازگشایی مدارس، اقدام موثری انجام شود.

رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز  با بیان اینکه سرقت از مدارس زیاد شده از دستگاه قضایی و فرمانده انتظامی خواست  همکاری برای حفاظت از مدارس را به عمل آورند تا بیش از این  از مدارس سرقت صورت نگیرد.

این مقام مسئول گفت: یکی از موارد دیگری که انتظار داریم مورد توجه قرار گیرد، احضار مدیران مدارس و ناحیه آموزشی به دادگاه به دلیل آسیب دیدن برخی دانش آموزان در مدارس به دلایل مختلف از جمله بازی کردن است، با وجود اینکه کاملا مشخص است دانش آموز چگونه آسیب دیده، اما مدیر مدرسه و یا رییس ناحیه آموزشی به دادگاه احضار می‌شود و در مواردی حتی نیروی فرهنگی به پرداخت دیه محکوم می‌شود.

آقای معتوکی از مدیران مربوطه خواست که با مسئولان دستگاه قضا برای حل این مشکل رایزنی لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.