رقابت های لیگ کاراته وان با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار در زنجان

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: سومین مرحله از مسابقات لیگ کاراته وان ایران با حضور ۲ هزار و ۵۶۰ ورزشکار در زنجان آغازشد.

امانی گفت: سومین مرحله از سومین دوره رقابت‌های لیگ کاراته وان ایران از ۱۴ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱ در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب استان زنجان با حضور ۲ هزار و ۵۶۰ ورزشکار برگزار می‌شود.

او می گوید: در این رقابت‌ها که مرحله پایانی از سومین دوره مسابقات کاراته وان است، ۸ نفر برتر رنکینگ مجموع سه مرحله کاراته وان به همراه ۴ نفر سکو نشین این دوره به مرحله بعدی مسابقات انتخابی که تحت عنوان قهرمان قهرمانان است راه پیدا خواهند کرد و با مدال آوران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان ۲۰۲۱ به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت دو نفر برتر از هر وزن به اردوی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ که در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال که طی روز‌های ۴ تا ۸ آبان ۱۴۰۱ در قونیه ترکیه برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

به گفته معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان مسابقات پسران طی روز‌های ۱۴ تا ۱۷ تیر ماه و با حضور هزار  ۲۳۱ ورزشکار و دختران نیز طی روز‌های ۱۸ تا ۲۱ تیر ۱۴۰۱ و با حضور  هزار و  ۳۲۹ ورزشکار برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.