بررسی ابعاد ریزش نمای ساختمان آموزشی در رهنان

 مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان  گفت: سنگینی نمای ساختمان، طول زمان، سرما و گرما سبب شده که نما جدا شود و فرو بریزد.

روز گذشته ریزش نمای ساختمان کانون فرهنگی و تربیتی اندیشه رهنان سبب آسیب به ۵ خودرو و فوت یک نفر خانم و مصدوم شدن یک آقا شد.

 مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان  گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه ۳ نفر از کارشناسان آموزش و پرورش به صورت میدانی از محل وقوع حادثه بازدید کردند.

مجید نسیمی می گوید بیش از ۳۰ سال از قدمت این ساختمان که یک سوله ورزشی بوده  می گذرد و در کنار آن کانون آموزشی و مدرسه است و از ابتدای کار این سالن بدون نما و به صورت آجر زبره بوده است و در سال‌های بعد نما بر روی آن اجرا شده است.

او می گوید مستنداتی در پرونده نداریم که نما به چه صورت و توسط چه کسی اجرا شده است و کارشناسان در حال بررسی این موضوع هستند،  نمای فوق یک نمای سنگین و به صورت ۲۲ سانتی بوده و بدون پیوند مناسب با دیوار پشت اجرا شده است و سنگینی نما، طول زمان، سرما و گرما سبب شده که نما جدا شود و فرو بریزد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان با ابراز تأسف از فوت یک شهروند و مصدومیت شهروند دیگر در این حادثه عنوان کرد: علت اصلی ریزش و اینکه نما توسط چه دستگاهی و یا چه شخصی اجرا شده، در دست بررسی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار